وحید امیری که با پیراهن پرسپولیس سابقه چندین دوره حضور در مسابقات لیگ قهرمانان را در کارنامه خود دارد از اهمیت این رقابت‌ها صحبت کرد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، وحید امیری، ملی‌پوش و بازیکن پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه باشگاه در خصوص رقابت‌های سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: سختی دیدارهای آسیایی بر هیچکس پوشیده نیست و تیم ما نه فقط با نام پرسپولیس بلکه به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

امیری افزود: در بازی‌های آسیایی، تیم‌ها مانند لیگ برای گرفتن حداقل امتیاز جلوی پرسپولیس ظاهر خواهند شد ولی ما هم پرسپولیس هستیم و هواداران مطمئن باشند که بازیکنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد تا تیم به نتیجه‌ای درخور نام باشگاه و کشور برسد. البته به دنبال بازی باکیفیت توام با نتیجه هستیم تا با همین تفکر به دور بعد صعود و موفقیت‌های گذشته را دوباره تکرار کنیم.

ملی‌پوش سرخ‌ها در واکنش به زدن واکسن عشق و غیرت تصریح کرد: هر بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را تن می‌کند به جایگاه این تیم واقف بوده و از خواسته هواداران باخبر است، اما باز هم تکرار می‌کنم بخاطر شرایط نابرابر بقیه تیم‌ها در برابر نمایندگان ایران کار در آسیا بسیار سخت و دشوار است. همچنین باید مراقب حواشی مربوط به کرونا نیز باشیم و در ادامه قدرت خودمان را به آنها نشان دهیم. 

کد خبر 594306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha