رئیس سازمان صمت آذربایجان غربی از برنامه ریزی برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان خبرداد.

کالای اساسی - خرید - سوپرمارکت

به گزارش همشهری آنلاین، درحالی که برخی کالاهای اساسی  از جمله روغن جامد در بازار ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی با کمبود مواجه است و صف‌های مرغ کمابیش دراین استان دیده می‌شود، رئیس سازمان صمت بر حمایت از مصرف کنندگان تاکید کرد و از توزیع  هدفمند کالاهای اساسی  از طریق فروشگاه های بزرگ خبر داد.

غلامرضا بابایی با بیان اینکه مسئولان برای حمایت از مصرف کنندگان، نظارت بر بازار را در ماه مبارک رمضان بیشتر خواهند کرد، گفت: نظارت‌های مستمر با همکاری دستگاه‌های نظارتی انجام خواهد شد و متخلفان به مسئولان قضایی معرفی می‌شوند.

وی ضمن درخواست همکاری از شهروندان برای نظارت بر قیمت‌ها  و اعلام گرانفروشی احتمالی به واحد نظارت این سازمان، گفت: کالاهای اساسی با 10 تا 15 درصد تخفیف به شهروندان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی همچنین بر عرضه زولبیا و بامیه بهداشتی و منطبق بر پروتکل های ستاد کرونا تاکید کرد و ادامه داد: درماه مبارک رمضان زولبیا و بامیه با قیمت حداکثر 30 هزار تومان و به صورت بهداشتی عرضه خواهد شد.

بابایی در جمع مسئولان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بر تلاش این سازمان برای تامین اقلام مورد نیاز روزه داران و ترویج سنت حسنه روزه‌داری تاکید کرد.

کد خبر 594061

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha