مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
۰ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با جان باختن ۱۳ نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های این استان طی ۲۴ ساعت منتهی به ظهر دیروز، تعداد جان‌باختگان ناشی از ابتلا به کرونا در این استان به ۳ هزار نفر نزدیک شده است.

فوتي كرونا

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر محمد فتحی با بیان این که بیش از ۸۰۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های البرز بستری هستند، اظهار کرد: از آغاز شیوع کرونا در کشور تا ظهر دیروز – جمعه - ۳۵ هزار و ۱۴۸ نفر در بیمارستان‌های این استان به دلیل ابتلا به کووید۱۹ بستری شدند که از این تعداد ۳۱ هزار و ۳۳۱ نفر ترخیص شدند.

وی با اشاره به آغاز موج چهارم کرونا در این استان از ابتدای هفته گذشته، افزود: متأسفانه باز هم تعداد فوتی‌های کرونایی در این استان در روند افزایشی قرار گرفته است و با فوتی‌های چند روز اخیر، تعداد قربانیان کرونا در این استان تا ظهر جمعه ۲۰ فروردین به ۲۹۸۰ نفر رسید.

بنا به اعلام روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان البرز، یکی از قربانیان روز پنجشنبه این استان بر اثر کرونا نیز دکتر فرحناز آبنیکی پزشک عمومی مرکز درمانی شهید محمد حاجی‌زاده مهرشهر کرج بود که پس از چند روز بستری در بیمارستان تأمین اجتماعی کرج و انتقال به بیمارستان میلاد تهران به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست. دکتر آبنیکی دوازدهمین شهید مدافع سلامت استان البرز است.

بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی البرز تعداد بستری‌شدگان کرونایی در هر شبانه‌روز طی روزهای اخیر همچنان روندی افزایشی دارد.

کد خبر 594050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha