مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
۰ نفر

روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل وجود هرگونه آلودگی در آب آشامیدنی مشگین‌شهر را تکذیب کرد.

آلودگی آب

مدیر روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در گفت‌وگو با همشهری آنلاین اظهار کرد: شایعه‌ آلودگی آب آشامیدنی مشگین‌شهر که از سوی کاربران محلی در بعضی از کانال‌های فضای مجازی منتشر شده، هیچگونه اساسی نداشته و کاملا غیرواقعی است.

یوسف حقی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل طبق وظایف تعریف‌شده سازمانی که بر عهده دارد در برنامه‌های زمان‌بندی‌شده، آب آشامیدنی شبکه لوله‌کشی مشگین‌شهر و تمامی شهرستان‌های تابعه را به‌طور منظم نمونه‌برداری می‌کند و از نظر هرگونه آلودگی میکروبی، شیمیایی و کلرسنجی مورد آزمایش و بررسی قرار می‌دهد. در این نمونه‌برداری‌ها از آب مشگین‌شهر و دیگر شهرها هیچ آلودگی دیده نشده و با استانداردهای کشوری مطابقت داشته است.

وی اظهار کرد: هرگونه شایعه‌پراکنی، تشویش اذهان عمومی و ایجاد ناامنی در جامعه از سوی مراکز امنیتی پیگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.

این در حالی است که اکبر صمدی، فرماندار مشگین‌شهر پس‌ از انتشار شایعه آلودگی آب این شهرستان با حضور در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اعلام کرده بود هیچ‌یک از شهروندان به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف آب آشامیدنی در این بیمارستان بستری نشده‌اند.

کد خبر 594048

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha