پس از اعلام دبیرکل AFC مبنی بر غیرقابل برگشت بودن تصمیم، فدراسیون فوتبال ایران به این تصمیم در دادگاه داوری ورزش (CAS) اعتراض کرد.

تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری رویترز، فدراسیون فوتبال ایران به دلیل تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات مقدماتی گروه C جام جهانی آسیا در  بحرین به دادگاه داوری ورزش شکایت کرده است.

AFC ماه گذشته اعلام کرد بازی‌های باقیمانده در مقدماتی جام جهانی گروه C در اواخر ماه می و اوایل ماه ژوئن در بحرین برگزار می‌شود. ایران قرار بود سه بازی از چهار دیدار اخیر گروهی خود از جمله بازی برگشت مقابل بحرین را در خانه انجام دهد  و به "محرومیت" از حق میزبانی مسابقات به AFC اعتراض کرد.

در بیانیه منتشر شده در وب سایت فدراسیون آمده است: پس از اعلام دبیرکل AFC مبنی بر غیرقابل برگشت بودن تصمیم، فدراسیون فوتبال ایران به این تصمیم در دادگاه داوری ورزش (CAS) اعتراض کرد.

فدراسیون فوتبال ایران از دادگاه داوری برای بررسی سریع پرونده درخواست کرده است.

ایران مدت‌هاست که با بحرین روابط سیاسی پرتنشی دارد، تنش‌هایی که با امضای پیمان صلح با اسراییل از سوی بحرین در سال گذشته شدت گرفت.

اتحادیه فوتبال بحرین به دلیل تخلفات مختلف از جمله بی‌احترامی به سرود ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی در سال ۲۰۱۹  بیست هزار فرانک سوییس از سوی  فیفا جریمه شد.

مهدی طارمی مهاجم ایران ماه گذشته  در مورد گرمای شدید بحرین در ماه می و ژوئن ابراز نگرانی کرد و ادعا کرد AFC، که توسط سلمان بن ابراهیم آل خلیفه  بحرینی هدایت می‌شود  به طور معمول علیه ایران مغرضانه عمل می‌کند.

کد خبر 593876

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha