شاگردان یحیی گل‌محمدی در یک دیدار حساس و تماشایی در لیگ برتر میزبان شاگردان ساکت الهامی بودند که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود سرخ‌پوشان خاتمه پیدا کرد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم پرسپولیس درحالی در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران رفت که یحیی گل‌محمدی، سرمربی خود را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشت.

بازی در نیمه نخست با حملات همه‌جانبه از سوی سرخ‌ها آغاز شد بطوریکه در همان دقایق ابتدای تیم پرسپولیس در سمت چپ زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، مهدی ترابی پشت توپ ایستاد و با یک ارسال مواج و برخورد با نوک پای حسین کنعانی‌زادگان شاگردان گل‌محمدی در دقیقه ۸ به گل اول بازی رسیدند. در ادامه سرخ‌پوشان باز هم دست از حملات خود نکشیدند و در دقایقی از بازی می‌توانستند به گل دوم هم برسند، ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردند تا بازی در نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم برخلاف نیمه نخست، شاگردان الهامی بازی را هجومی شروع کردند و می‌توانستند به گل تساوی برسند که موقعیت را از دست دادند، اما سرخ‌ها رفته رفته باز هم نبض بازی را در اختیار گرفتند با ضد حملات موقعیت‌های زیادی روی دروازه نساجی خلق کردند که با فرصت‌سوزی‌های فراوان شاگردان گل‌محمدی موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت. در نهایت سرخ‌پوشان در واپسین لحظات و در دقیقه ۹۰ روی فرار امید عالیشاه و پاس در عرضی که برای عیسی آل کثیر فرستاد به گل دوم رسیدند.

پرسپولیس با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رفت.   

کد خبر 593840

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha