پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
۰ نفر

پرسپولیس اخیرا موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهد و نساجی از زمان آمدن الهامی هنوز گل نخورده است.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، هفته بیستم لیگ برتر ایران از امروز پنجشنبه ۱۹ فروردین با جدال پرسپولیس و نساجی در تهران آغاز می‌شود. البته امروز قرار بود استقلال هم به دیدار نفت آبادان برود که چون استقلال عازم لیگ قهرمانان آسیا بود از سفر به آبادان معاف شد. بازی پرسپولیس و نساجی هم در خطر لغو بود اما لااقل تا لحظه تنظیم گزارش خبری از لغو این مسابقه نبود و ظاهرا بلایی که در دور رفت سر این بازی آمد در دور برگشت تکرار نخواهد شد.

پرسپولیس آذرماه سال گذشته باید برای بازی رفت به قائمشهر می‌رفت اما چون برای برگزاری فینال آسیا عازم قطر بود از ترس کرونا به قائمشهر نرفت و این بازی بعد از نایب‌قهرمانی سرخپوشان در آسیا در روز ۵ دی برگزار شد، مسابقه‌ای که نیمه اولش با برتری نساجی تمام شد اما در نیمه دوم سیامک نعمتی بازی را به تساوی کشاند و پرسپولیس حتی تا آستانه پیروز شدن هم پیش رفت اما درنهایت نتیجه همان یک-یک باقی ماند. پرسپولیس در ۵ هفته اول از دور رفت روند ثابتی در نتیجه‌گیری داشت که این روند در دور برگشت هم تکرار شده است.

تیم یحیی در ۵ هفته اول بازی‌های خانگی را می‌برد و در زمین حریفان مساوی می‌کرد. ۲ برد از ۲ بازی خانگی و ۳ تساوی در ۳ بازی خارج از خانه حاصل کار پرسپولیس در ۵ هفته اول لیگ بود. در دور برگشت همین اتفاق عینا تکرار شده است و اگر قرار بر ادامه این روند باشد نساجی هم باید در تهران مغلوب پرسپولیس شود. در سوی دیگر اما نکته‌ای که هواداران پرسپولیس را کمی به تردید می‌اندازد فرم خوب نساجی در هفته‌های اخیر است.

تیم محبوب قائمشهری‌ها شدیدا در خطر سقوط بود اما بعد از آمدن ساکت الهامی از ۲ بازی ۶ امتیاز گرفت و ورق را کاملا برگرداند. نساجی برای نخستین‌بار در این فصل در ۲ بازی متوالی کلین‌شیت کرده و مقابل پرسپولیس هم به گل نخوردن امیدوار است به‌خصوص که پرسپولیسی‌ها اخیرا استعدادشان در هدر دادن فرصت‌ها را به طرز شگفت‌انگیزی اثبات کرده‌اند.

تیم یحیی امروز در حالی مقابل نساجی قرار می‌گیرد که خود یحیی به‌خاطر ۴ اخطاره بودن از حضور روی نیمکت محروم است. در این بازی سرخپوشان بعد از مدت‌ها با پیراهن قرمز به زمین خواهند رفت. پرسپولیس آخرین‌بار ۶ بهمن ۹۹ مقابل آلومینیوم اراک قرمز پوشید.

کد خبر 593769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha