پورتو بدون گلزن ایرانی‌اش که بعد از گل به یووه طلسم شده، به مصاف چلسی می‌رود.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، اگر مهدی طارمی برای گرفتن کارت زرد دومش در بازی برگشت مقابل یوونتوس آن همه اصرار نداشت، امشب می‌توانستیم پاری‌سن‌ژرمن- بایرن مونیخ را نادیده بگیریم و بنشینیم پای بازی پورتو- چلسی که معلوم نیست چرا یوفا این بازی‌ها را همزمان برگزار می‌کند. طارمی بعد از گلزنی به یوونتوس در همان دقیقه اول دیدار رفت ناگهانی طلسم شد.

روزنامه اوژوگو چاپ پرتغال درباره او نوشت: «طارمی با پشت به سمت دروازه می‌رود!» او در ۸ بازی آخر پورتو و یک بازی برای تیم ملی ایران پایش به گلزنی باز نشده و نزدیک به ۹۰۰ دقیقه است که گلی وارد دروازه حریفان نکرده است. او مقابل سانتاکلارا یک گل خالی را از دست داد و با اینکه یک پنالتی گرفت نتوانست عملکردی از جنس بازی همیشگی‌اش ارائه کند. هواداران پورتو بنری زده‌اند با این مضمون که طارمی حاضر است گل نزند، اما پنالتی بگیرد. فصل گذشته او در تیم ریوآوه حداکثر ۵ بازی بدون گلزنی مانده بود. حالا او این شانس را دارد با توجه به نادیده گرفته شدن ۳ پنالتی یووه در ۲ دیدار رفت و برگشت مقابل پورتو، حضور در مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا را هم در دیدار برگشت با چلسی تجربه کند.

سرجیو اولیویرا که زننده هر دو گل پورتو به یووه در بازی برگشت بود برای دیدار امشب محروم است. در طرف مقابل چلسی با توماس توخل سرانجام موفق شد ببازد! این سرمربی آلمانی که جانشین لمپارد شده، این هفته با نتیجه عجیب ۲-۵ به وست‌بروم باخت. آخرین باری که چلسی در استمفوردبریج ۵‌گل دریافت کرده بود برمی‌گردد به سال ۲۰۱۲ که در همان فصل چلسی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. چلسی و پورتو هیچ‌کدام برای قهرمانی این فصل شانسی ندارند. در پرتغال اسپورتینگ بعد از فروش فرناندز به منچستر به تیمی مهارنشدنی تبدیل شده و با اختلاف در صدر قرار دارد. در انگلیس هم چلسی سایه لیورپول را پشت‌سرش احساس می‌کند و ممکن است حتی نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل آینده بگیرد. اردوی چلسی هم پس از این باخت ناآرام بود و در جریان یک جلسه تمرینی کپا با رودیگر دست‌به‌یقه و درگیر شدند. ریس جیمز و آسپیلیکوئتا هم با هم درگیری مختصری داشتند که اینها نشان می‌دهد جو تیم دوباره متشنج شده. اسلاوکو وینچیچ به‌عنوان داور دیدار پورتو و چلسی انتخاب شده است.

کد خبر 593508

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha