پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
۰ نفر

اگرچه نهاد شورایاری در سال گذشته روزهای پر فراز و فرودی را پشت سر گذاشت اما نمایندگان محلی محکم و ثابت‌قدم در عرصه خدمتگزاری درخشیدند

1400

به‌ویژه در اجرای پروژه‌های خرد مقیاس نقش مؤثری در کنار مدیران شهری ایفا کردند. صفحه‌های پیش‌رو را در نخستین شماره سال اختصاص داده‌ایم به این عزیزان تا از خدمات سال پیش و برنامه‌های امسال بگویند و توقعاتشان را از اهالی و مسئولان شرح دهند.

شورایار نازی آباد و دغدغه های ۱۴۰۰
 مجتبی ده بزرگی/ شورایار محله نازی‌آباد
  • تلاش برای رونق تولید در محله‌ها

چه بخواهیم و نخواهیم ویروس منحوس کرونا خودش را مثل مهمان ناخوانده به ما تحمیل کرده و با تعارف و این حرف‌ها از جمع ما نخواهد رفت. این‌طور که کارشناسان بارها تذکر داده‌اند تنها راه‌حل خلاصی از دست کرونا رعایت بهداشت فردی، حفظ فاصله اجتماعی و عدم برپایی مهمانی، مجالس و دورهمی‌هاست. آرزو می‌کنم که سال جدید برای همه شهروندان عاری از هرگونه ویروس و بی‌پولی باشد. نکته مهم دیگری که باید از همین ابتدای سال به آن توجه داشته باشیم تلاش و پشتکار برای رونق بازار کار و اشتغال است که رهبر معظم انقلاب امسال را به تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری کرده‌اند و این رهنمون باید هدف و مسیر اصلی فعالیت‌ها در بخش تولید باشد. امیدواریم که با رونق گرفتن بخش تولید در محله‌ها، اقتصاد و معیشت خانواده‌ها بهبود پیدا کند و مردم رنگ و بوی آسایش و راحتی را در زندگی ببینند.

شورایار نازی آباد و دغدغه های ۱۴۰۰
 محمد بابایی/  شورایار محله خزانه
  • نیکوکاران در سال جدید هم کنار اهالی باشند

شهروندان در شرایط متفاوتی به استقبال نوروز رفتند و سال جدید را آغاز کردند. از یک‌سو بعد از گذشت یکسال‌واندی هنوز ویروس کرونا نابود نشده و حتی با دغل‌کاری و تغییر چهره همه ما را به میدان مبارزه دعوت کرده و از سوی دیگر گرانی و تورم که انگار قرار نیست به این زودی‌ها مهار شود. به نظر من در چنین اوضاع و احوالی شهروندان باید بیش از گذشته هوای یکدیگر را داشته باشند. به فرض اگر کاسب یا مغازه‌دارید برای فروش اجناس و کالاهای خود سود کمتری در نظر بگیرید یا امکان خرید اقساطی را فراهم کنند تا همه توان خرید داشته باشند. به نظر من عید واقعی زمانی است که لبخند و خوشحالی در چهره اهالی دیده شود. خوشبختانه افراد نیکوکار و خیر نیز همچون سال‌های گذشته با انجام امور خیرخواهانه در کنار مردم محروم و خانواده‌های بی‌بضاعت ایستادند و امیدوارم در سال جدید هم این روند نیک تداوم داشته باشد.

کد خبر 593359

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha