مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
۰ نفر

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: هیچگونه کسری در تولید گوشت مرغ و استان وجود ندارد و در تمام طول سال قسمتی از نیاز بازار استان‌های تهران و البرز را نیز تامین می‌کنیم.

مرغ

سیدمحمدعلی صادقی در گفت و گو با همشهری آنلاین، اظهار کرد: در شش ماه ابتدایی سال گذشته تولید گوشت مرغ در استان با شاخص منفی ۶ درصد روبرو بود که در شش ماه دوم سال روند تولید به مثبت ۵۰ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی زنجان در طول سال گوشت مرغ را با قیمت مصوب در استان توزیع می‌کند و تا به امروز مشکلی در این زمینه ایجاد نشده است، افزود: با این حال به علت شایعات و بازار کاذب ایجاد شده در روزهای پایانی سال ۹۹ با صف‌های طولانی برای خرید مرغ مواجه شدیم که این مساله کمبود گوشت مرغ در نوروز امسال را رقم زد.  اما با تمهیدات اتخاذشده برای توزیع گوشت مرغ، از ۱۴ فروردین بازار به حالت عادی بازگشت.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: پیش از مهر سال گذشته نیز در تهیه و توزیع نهاده‌های دامی مشکلات فراوانی وجود داشت که با واگذاری این مسئولیت به جهاد کشاورزی و ثبت سفارش تولیدکنندگان در سامانه بازارگاه، این معضل تا حد زیادی حل شده است. تنها مساله در توزیع نهاده‌ها تاخیر در ارسال از سوی واردکنندگان است.  

وی ادامه داد: برای توزیع گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان از دو ماه پیش برنامه‌ریزی لازم انجام شده است و قیمت‌ها تغییری نخواهد داشت.  در ایام ماه مبارک نیز مرغ با قیمت ۱۷۱۰۰ تومان از مرغداری خریداری و با قیمت ۲۴۹۰۰ در بازار به مصرف‌کننده عرضه خواهد شد.

کد خبر 593145

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha