دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
۰ نفر

فدراسیون فوتبال که در شروع سال جدید باید تمرکزش را بر روی فراهم کردن شرایط موفقیت تیم ملی می‌گذاشت، درگیر میراثی بدشگونی است که از مدیریت قبلی برایش به جا مانده است.

ویلموتس

به گزارش همشهری‌آنلاین، صحبت کردن در مورد قرارداد مارک ویلموتس با تیم ملی فوتبال ایران و بدتر از آن نتایجی که او با این تیم در مقدماتی جام جهانی گرفت، تکراری و ناامیدکننده است اما واقعیت این است که نه تنها مدیریت جدید را به خود مشغول کرده است بلکه باشگاه پرسپولیس را هم به وارد چالش جدیدی کرده است. ویلموتس نه تنها با حضورش ضربه جبران‌ناپذیر مالی شدیدی به فوتبال ایران زد، بلکه با نتایجی که برابر عراق و بحرین گرفت اوضاع تیم ملی را در وضعیت قرمز قرار داد و در صورتی که تیم ملی نتواند به جام جهانی برود، این ضربات مهلک‌تر بر پیکر این فوتبال وارد خواهد شد.

در حالی که انتظار می‌رفت شهاب‌الدین عزیزی خادم و تیم مدیریتی جدیدش پس از شروع کار تمرکز را بر روی فراهم کردن موفقیت تیم ملی و نتیجه گرفتن در دیدارهای باقی مانده مقدماتی جام جهانی بگذارند، آنها درگیر حل و فصل مشکل بدهی ۲ میلیون دلاری بابت قرارداد ویلموتس با شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی هستند.

فدراسیون فوتبال پس از آنکه اموالش توقیف شد و سه دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس هم در آستانه سند خوردن برای تامین اجتماعی قرار گرفت، دست به کار شده تا در نشست‌هایی با مسئولان تامین اجتماعی این مشکل را حل کند. به گفته علی جوادی، سخنگوی فدراسیون فوتبال قرار است تا پایان هفته جاری عزیزی خادم نشستی را با معاون شرکت شستا برگزار کند تا زمینه توافق طرفین برای حل این مشکل فراهم شود. تلاش فدراسیون فوتبال این است که بتواند ساختمان باشگاه پرسپولیس و البته ساختمان خود فدراسیون را آزاد کند.

کد خبر 593029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha