مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
۰ نفر

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از انفجار یک ساختمان مسکونی قدیمی واقع در محله جوانمرد قصاب خیابان اختری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران خبر داد.

انفجار در محله جوانمرد قصاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد: ساعت ۱۵.۳۵ دقیقه ظهر امروز (۱۵ فروردین) یک مورد حادثه انفجار در ساختمان مسکونی قدیمی واقع در محله جوانمرد قصاب خیابان اختری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران گزارش شد و آتش‌نشانان بلافاصله از سه ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

انفجار یک ساختمان در محله جوانمرد قصاب | ۶ نفر مصدوم شدند

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان مشاهده کردند محل حادثه یک ساختمان سه‌طبقه قدیمی مسکونی به وسعت ۸۰ متر است که طبقات بالایی آن از شدت انفجار تخریب شده است. از شدت حادثه، شیشه و پنجره‌های چند منزل اطراف هم تخریب شده و آوار به داخل خیابان هم ریخته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در پی این انفجار یک مرد چهل‌ساله دچار سوختگی شد که توسط آتش نشانان بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی گفت: خوشبختانه این انفجار آتش سوزی نداشت و تا به این لحظه دو زن و چهار مرد که در ساختمان‌های اطراف دچار آسیب شده بودند، توسط آتش نشانان خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی گفت: عملیات جستجو و آواربرداری فعلا ادامه دارد.

انفجار یک ساختمان در محله جوانمرد قصاب | ۶ نفر مصدوم شدند

کد خبر 592985

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha