استاندار تهران گفت: به دلیل پیوستگی و نزدیکی شهرستان‌های استان، از همین حالا باید مصوبات ستاد ملی چه در خصوص حضور کارمندان و چه در مورد کاهش تجمعات تشدید شود. همچنین نیاز است مداخلات در مدیریت بیماری کرونا در استان تهران تشدید شود.

بيمارستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان تهران گفت: در تعطیلات نوروز شاهد کاهش فاصله‌گذاری اجتماعی، حجم زیاد ترددها و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و به دنبال آن افزایش مراجعات سرپایی و میزان بستری ها در سطح استان تهران بودیم.

وی افزود: در استان تهران علیرغم همه تلاش‌های کادر درمان با پیچیدگی های موجود در این استان شاهد شرایط متزلزل و شکننده ای در مدیریت کرونا هستیم. مسئله ای که می‌طلبد بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اگر در استان تهران مثلا  ۲ شهرستان قرمز داریم به دلیل پیوستگی و نزدیکی شهرستان های استان از همین حالا  باید مصوبات ستاد ملی چه در خصوص حضور کارمندان و چه در کاهش تجمعات تشدید شود.

استاندار تهران تاکید کرد: بر اساس گزارش‌ها وضعیت موجود در استان تهران به گونه ای است که مداخلات در مدیریت بیماری کرونا باید بیش از گذشته تشدید شود.

کد خبر 592686

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha