مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: کالبدگشایی و نمونه‌برداری از جسد آزاده نامداری پایان یافته و با دستور مقام قضایی جسد این مجری سابق صدا وسیما تحویل خانوداه او شد و جواز دفن هم صادر شده است.

آزاده نامداری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی فروزش روز یکشنبه افزود: احراز هویت جسد آزاده نامداری از سوی پزشکی قانونی انجام شد و تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی خواهد بود و طی روزهای آتی به مقام قضایی اعلام می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران ادامه داد: پس از اعلام کشف جسد، پزشکان پزشکی قانونی در ساعات اولیه در صحنه فوت حضور یافتند و ضمن بررسی صحنه و معاینه جسد، نسبت به تهیه گزارش و اعلام آن به مرجع قضایی اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و امروز صبح مورد کالبدگشایی قرار گرفت، گفت: در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته، علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد.

پیکر آزاده نامداری عصر روز گذشته در حالی در منزلش پیدا شده که لباس خانه به تن داشته است. به گفته منابع آگاه، اطراف جسد هیچ نشانه ای از بقایای قرص یا اثری از خودکشی پیدا نشده و بازپرس پرونده با قاطعیت باردار بودن متوفی را رد کرده است. در عین حال آثار ضرب و جرح نیز بر پیکر آزاده نامداری مشاهده نشده است. 

کد خبر 592130

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha