ابراهیم شکوری در شرایط میزبانی هند، جریمه آسیایی مهاجم سرخ‌ها و همچنین حواشی گلر کروات اظهاراتی را مطرح کرد.

ابراهیم شکوری

به گزارش همشهری‌آنلاین، معاون پرسپولیس گفت: با توجه به اتفاق‌های هند، باشگاه گوا باید مسائل بهداشتی و امنیتی را تضمین کند.

ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با فارس، درباره اینکه با توجه به فروریختن سقف یک ورزشگاه کریکت در هند و مسائل کرونایی در این کشور، پرسپولیس چه تمهیداتی برای اعزام این تیم به گوا هند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته است، اظهار کرد: قطعا به AFC نامه‌ای ارسال کرده و ضمن اعلام این موارد، تضمین‌های لازم را هم از این نهاد می‌گیریم تا تیم، بازیکنان، کادر فنی و برخی مسئولان باشگاه که به گوا می‌روند هیچ مشکلی از لحاظ بهداشتی، امنیتی و جانی نداشته باشند. قطعا هم تیم هندی باید این مسائل را تضمین کند و هم خود AFC چنین مواردی را رصد خواهد کرد تا مشکلی ایجاد نشود.

وی درباره اینکه آیا AFC پاسخ نامه اخیر این باشگاه مبنی بر اعلام جزئیات میزبانی هندی‌ها را داده است، توضیح داد: در رابطه با امکانات گوا، فاصله محل تمرین تا هتل، استانداردهای مورد نیاز هتل درباره اتاق‌ها، استخر و سالن بدنسازی، استادیوم محل بازی، فاصله این اماکن با هم، نحوه اجرا و رعایت پروتکل‌ها نامه‌ای به AFC ارسال کرده و همچنان منتظر پاسخ کنفدراسیون هستیم.

سخنگوی پرسپولیس تصریح کرد: حدود ۲ هفته تا اعزام تیم به هند فاصله داریم. با توجه به کارگروهی که در باشگاه تشکیل شده کارهای پرواز، دریافت ویزا و مجوز شورای برون‌مرزی را پیگیری می‌کنیم. تمام این موارد که مربوط به باشگاه است انجام شده و از این لحاظ مشکلی نداریم. فقط منتظر دریافت ویزا و اعلام تاریخی که باید در هند حضور داشته باشیم، هستیم.

شکوری درباره آخرین وضعیت پرداخت جریمه ۱۰ هزار دلاری عیسی آل‌کثیر عنوان کرد: با توجه به اینکه قبلاً پیش‌بینی این موارد را کرده بودیم، مدت‌ها قبل از AFC درخواست کردیم صورتحساب پاداش‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا را ارسال کند. در آن زمان AFC در صورتحسابی که برای باشگاه ما ارسال کرده بود این مبلغ را هم کسر کرد. در ادامه بار دیگر شرایط استفاده از آل‌کثیر پس از پایان محرومیت این بازیکن را پیش‌بینی کرده و هفته گذشته باز هم با AFC نامه‌نگاری کردیم. به همین دلیل درخواست کردیم این جریمه از حساب ما کسر شود. هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. هواداران عزیز پرسپولیس مطمئن باشند تیمی که برای پشتیبانی از تیم پرسپولیس در باشگاه از مسئولان حقوقی، ورزشی، بین‌الملل و اجرایی فعال هستند تمام این موارد را رصد کرده و قبل از اینکه چنین مسائلی رسانه‌ای شود و در فضای مجازی به آن پرداخته شود، پیش‌بینی‌های لازم را صورت داده و از این لحاظ مشکلی نداریم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره اتفاق‌هایی که برای بوژیدار رادوشوویچ در زمان بازگشت به ایران در فرودگاه امام خمینی(ره) ایجاد شد، گفت: فکر می‌کنم با توجه به پاسخ فرودگاه امام خمینی و حجم مسافری که از طریق این فرودگاه وارد کشورمان می‌شوند، بحث خیلی حادی نبوده که بخواهیم مسائل داخلی کشورمان را به آن دچار کنیم. کادر درمان ما با تمام توان مشغول مبارزه با ویروس کرونا هستند و در مسائل گسترده برخی مواقع از این سوء‌تفاهم‌ها پیش می‌آید.

شکوری درباره تمهیدات باشگاه پرسپولیس برای رعایت قرنطینه‌های مربوط به کرونا قبل از اعزام این تیم به هندوستان عنوان کرد: تیم پشتیبانی که بحث‌های پزشکی هم پشت آن است خیلی خوب عمل می‌کند. تقریبا هر هفته تست کرونا می‌دهیم و خوشبختانه بچه‌ها در بیشتر مواقع این موارد را به شکل جدی رعایت می‌کنند. اگر هم موردی ببینیم که مسائل مربوط به کرونا رعایت نشود، به شکل جدی با آنها صحبت می‌کنیم. با وجود اینکه حجم مسابقات پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها بسیار زیاد بوده اما جزو تیم‌هایی بودیم که از این لحاظ کمترین مشکل را داشتیم. باید از بازیکنان، کادرفنی و مدیریت تیم که این موارد را رعایت می‌کنند تشکر کرد. بار دیگر تاکید می‌کنم قبل از مطرح شدن برخی موارد در رسانه‌ها و پرداخته شدن به آنها در فضای مجازی  تیم پشتیبانی‌کننده در باشگاه تمام موارد را انجام می‌دهند.

کد خبر 591950

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha