دو برنامه گفت‌وگومحور و یک مسابقه به زودی با حضور چهره‌های شناخته‌شده از پلتفرم‌های مختلف در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

گلزار، جمشیدی و فرزین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هنرآنلاین پس از کوچ فیلمسازان به نام از سینما به شبکه نمایش  خانگی بواسطه کرونا و همچنین تعطیلی سینماها و تغییر ذائقه مخاطب از رفتن به سالن تاریک سینما تا در خانه نشستن و فیلم دیدن، حالا چهره‌های شناخته شده  نیز به این عرصه کوچ می‌کنند و دست به تجربه فضاهای جدید می‌زنند. در طی این سال‌ها بسیاری از بازیگران و خوانندگان پا به عرصه اجرا گذاشتند مانند شهاب حسینی، حمیدگودرزی، محمدرضا گلزار و بسیاری از مجریان نیز به عرصه بازیگری آمدند، مجریانی چون محمد سلوکی، جواد یحیوی، رضا رشیدپور، هومن حاجی عبدالهی و...

اما حالا چند وقتی است که خوانندگان نیز وارد عرصه بازیگری و اجرا شده‌اند مانند بنیامین بهادری و فرزاد فرزین؛ در واقع فضای هنری امروز به واسطه میزان علاقه مخاطبان تغییر می‌کند و چهره‌ها را از مدیومی به مدیوم دیگر در حال حرکت هستند. این اتفاق صرفا مختص به کشور ما نیست و در کشورهای دیگر  نیز رخ می‌دهد. بنابراین نباید به چهره‌های این عرصه خرده گرفته که چرا دست به چنین کاری می‌زنند. اما نباید این نکته را نیز فراموش کرد که شخص مورد نظر باید قابلیت و قدرت انجام این کار را داشته باشد و تولیدکنندگان صرفا به دلیل چهره بودن به سراغ او نروند. این روزها سه برنامه در پلتفرم‌های مختلف در حال تولید است که دو برنامه در ایام نوروز پخش خود را از پلتفرم‌ها آغاز می‌کنند و یک برنامه دیگر نیز در فصل بهار پخش خواهد شد.

«منو بشناس» فرزاد فرزین

بناست این برنامه ویژه برنامه نوروزی باشد که  به مدت پنج  شب مهمان خانه‌های ایرانیان است.

 در این ویژه برنامه که از طریق اپلیکیشن «روبیکا» و پیام رسان «آیگپ» پخش می‌شود، برای اولین بار کلیپ «منو بشناس» که با هنرمندی چهل نفر از خوانندگان کشور و مشارکت مؤسسه «مأوا» تولید شده است، رونمایی شود. مجری این ویژه برنامه نوروزی فرزاد فرزین است که پیش‌تر بازیگری را تجربه کرده بود و حالا دست به اجرا زده است. همچنین در کنار او گروه موسیقی «رستاک» موسیقی نواحی اجرا می‌کنند. ویژه برنامه «منو بشناس» با کارگردانی رضا مهرانفر سعی دارد با ایجاد لحظاتی شاد برای ایرانیان با رویکردی متفاوت موضوع قومیت‌های ایرانی را محور قرار داده و گفت و گوهای مهمانان برنامه نیز حول موضوع قومیت‌ها و هویت ملی است. همراه اول حامی این برنامه است.  پیش از این اعلام شده بود این برنامه از چهارم فروردین و با حضور باران کوثری،  آرمان درویش و محمدرضا غفاری بازیگران سریال «ملکه گدایان» که با فرزاد فرزین در این سریال هم بازی بودند، پخش شود، اما بنا به دلایلی که اعلام شده فنی است، پخش این برنامه به تعویق افتاد.

«هفت خان» محمدرضا گلزار

مسابقه «هفت خان» قرار است با اجرای محمدرضا گلزار از یکشنبه هشت فروردین در  پلتفرم نماوا پخش شود.

گلزار که این روزها با سریال «گیسو» ساخته منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی حضور دارد، پیش از این مسابقه «برنده باش» را در تلویزیون اجرا کرده بود و حالا قرار است در شبکه خانگی برنامه مجری‌محوری به تهیه‌کنندگی مهدی منیری، کارگردانی مسعود شامحمدی تولید شود که گلزار اجرای آن را برعهده دارد. او پیش از این «برنده باش» را در تلویزیون داشت که  یک مسابقه به سبک و سیاق مسابقات جهانی «چه کسی می‌خواهد میلیونر بشود» بود که با اجرای محمدرضا گلزار هواداران زیادی برای خود به پا کرد. در هر قسمت از این مسابقه چهار نفر که از قبل سوال‌های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده بودند، روی صندلی برنامه می‌نشستند و با پاسخ دادن به سوالات به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت می‌شدند. این مسابقه اما با حواشی زیادی روبرو شد و در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ در پی انتقاد چندتن از مراجع تقلید، این مسابقه از کنداکتور شبکه سه به کلی حذف شد. از آن زمان محمدرضا گلزار دیگر به اجرا برنگشت تا اینکه در کنسرت خودش که در ۶ اسفند در جزیره کیش اجرا شد، به مخاطبان خبر داد یک مسابقه با همان حال و هوا که شما می‌توانید در آن اطلاعات عمومی خود را محک بزنید. شرکت کننده‌های این مسابقه باید بر اساس اطلاعات عمومی خود به سوالات متنوعی که از موضوعات مختلف طرح شده‌اند، پاسخ دهند.

«پیشگو» پژمان جمشیدی

«پیشگو» نام برنامه ترکیبی جدیدی در شبکه خانگی است که اجرای آن را پژمان جمشیدی برعهده دارد.

 پژمان جمشیدی که از دنیای مستطیل سبز وارد عرصه بازیگری شده، حالا با اجرای برنامه «پیش‌گو» وارد عرصه اجرا و مجری‌گری نیز می‌شود تا استعداد خود را در این زمینه نیز محک بزند. او که سال ۹۹ علاوه بر سریال «زیرخاکی ۲» در تلویزیون حضور داشت، با سریال «خوب، بد، جلف:رادیواکتیو» به شبکه نمایش خانگی آمد و با فیلم‌های «خط فرضی» و «شیشلیک» در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در هر قسمت از برنامه «پیشگو» میزبان چهره‌های شاخصی خواهد بود که پیش از این کمتر در برنامه‌های دیگر حضور داشتند. رضا بهاروند و امین انتظاری به صورت مشترک کارگردانان «پیشگو» هستند و تهیه‌کنندگی این برنامه را ویترین استودیو برعهده خواهد داشت که پیش از این برنامه «ام‌شو» را با اجرای مجید صالحی در ۱۲ قسمت تهیه و تولید کرد. این برنامه اکنون در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و پلتفرم پخش برنامه به زودی اعلام خواهد شد. طبق برنامه قرار است «پیشگو» پژمان جمشیدی اردیبهشت در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

حال باید دید پس از «کافه آپارات» فریدون جیرانی و «هم رفیق» شهاب حسینی که تلاش کردند چهره‌های شناخته شده‌ای را که کمتر در برنامه‌های گفت‌وگو محور تلویزیون حضور داشتند، مهمان خود کنند، «پیشگو» و «هفت خان» تا چه اندازه می‌توانند در جذب مخاطب موفق باشند. آیا محمدرضا گلزار می‌تواند پای مخاطبان را به مسابقه «هفت خان» شبکه نمایش خانگی باز کند یا خیر!

کد خبر 591945

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha