یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین - سپیده بهکام: تعداد سهام عرضه شده فولاد مبارکه اصفهان روز یکشنبه ۶ مرداد به شدت کاهش یافت و این شرکت در ردیف دوم جدول عرضه قرار گرفت.

در این روز ۴۰۲ دستور فروش برای ۲.۸۷ میلیون سهم فولاد خوزستان به ارزش ۳۵.۷۶ میلیارد ریال صادر کردند.

همچنین ۲۲۳ نفر امروز در صف فروش ۴.۲ میلیون سهم فولاد مبارکه ایستادند تا سهام یاد شده را که در مجموع ۲۳ میلیارد ریال ارزش داشت بفروشند.

از سوی دیگر ۷۲۷ نفر در جریان دادوستدهای امروز بورس اوراق بهادار تهران برای خرید ۷ میلیون سهم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اقدام کردند.

تاید واتر امروز دومین سهم پرطرفدار بورس بود به طوری که ۲۶۱ دستور خرید برای ۲.۴ سهم تاید واتر به ارزش ۲۱ میلیارد ریال صادر شد.

معاملات امروز بورس تهران با افت ۴۹.۴ واحدی شاخص بورس (شاخص قیمت و بازده نقدی) پایان یافت و شاخص به ۴۸ هزار و ۲۷۸ واحد بازگشت. همچنین شاخص قیمت (شاخص کل قیمت سهام) ۴۱ واحد کاهش یافت تا به ۱۲ هزار و ۴۸۵ واحد برسد.

در معاملات امروز بورس تهران شاخص بازار اول (شاخص عملکرد تالار اصلی) ۵۵ واحد افت کرد و روی ۱۰ هزار و ۹۷۲ واحد ایستاد. شاخص بازار دوم (شاخص عملکرد تالار فرعی) اما با ۴۰ واحد رشد به معملات را به پایان رساند و روی ۱۳ هزار و ۳۰۴ واحد متوقف شد.

امروز در مجموع ۵۷.۶ میلیون سهم به ارزش ۳۱۹.۳۹ میلیارد ریال در بورس تهران دست به دست شد.

کد خبر 59188

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز