یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۶:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نگارخانه ماه مهر در جشنواره تابستانی هنرهای محطیی کارگاه هنر محیطی را به سرپرستی احمد نادعلیان در منطقه پلور برگزار می‌کند.

نادعلیان که از ابتدای تابستان در این منطقه مشغول فعالیت است گفت: جشنواره هنرهای محیطی از اردیبهشت در منطقه پلور آغاز شده و تاکنون هنرمندان و مراکز هنری با هماهنگی در این منطقه دست به آفرینش هنری زده‌اند. این جشنواره تا پایان تابستان ادامه دارد و هنرمندان می‌توانند با مراجعه به پلور آثار خود را خلق کنند.

به گزارش مهر، وی درباره فعالیت‌های آتی این جشنواره گفت: خانه عکاسان حوزه هنری در رابطه با هنر جدید در نیمه دوم مرداد در منطقه پلور حضور خواهد یافت و دست به آفرینش هنری می‌زند. همچنین نگارخانه ماه مهر با ثبت نام از هنرمندان قصد دارد در هفته پایانی مرداد کارگاه آموزشی محیطی در منطقه پلور برگزار کند.

نادعلیان درباره سرنوشت آثار خلق شده در این منطقه گفت: برخی از آثار به دلیل ماندگاری در منطقه می‌ماند، اما الزاما همه آثار مانا نیست و برخی از آنها فقط برای عکاسی خلق می‌شود. علاقمندان هنر محیطی می‌توانند با مراجعه به نگارخانه ماه مهر و ثبت نام برای حضور در این کارگاه اقدام کنند.

کد خبر 59165

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز