مهدی طارمی اگرچه در بازی رفت برابر چلسی محروم است، او می‌تواند در بازی برگشت برابر چلسی درخشش برابر یوونتوس را تکرار کند.

طارمی پورتو

به گزارش همشهری آنلاین امروز قرعه‌کشی مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد که طی آن حریف پورتو مشخص شد. مهدی طارمی و یارانش باید در این مرحله به مصاف چلسی انگلیس بروند. جایی که توخل آلمانی مدعی شده بود هیچ تیمی در این مرحله دوست ندارد به مصاف تیم او برود. دیدار پورتو و چلسی دومین تقابل یک مهاجم ایرانی با این تیم بندنی خواهد بود.

در حافظه فوتبال‌دوستان قدیمی‌تر ایرانی، بازی هرتابرلین آلمان و چلسی و دو گلی که علی دایی به اد دی گوی هلندی زد، نقش بسته است. علی دایی دو دهه قبل برابر چلسی موفق شد دو گل زیبا به ثمر برساند که عکس زیر صحنه گل دوم او بعد از توپ‌ربایی زیبا از مارسل دسایی، مدافع نامدار آن زمان تیم ملی فرانسه و چلسی، است.

طارمی؛ به جای گریه به این عکس نگاه کن | این بار نوبت توست

باید دید این بار مهدی طارمی می‌تواند خاطرات علی دایی را زنده کند یا نه.

او چند هفته قبل موفق شد دروازه یوونتوس را باز کند. کاری که قبلا مهدوی‌کیا موفق به انجام آن شده بود. البته طارمی در بازی رفت برابر چلسی غایب است و فقط می‌تواند در بازی برگشت به میدان برود. بازیکنی که در بازی برابر یوونتوس بیشتر از پنالتی‌ای که گرفت، اخراج و اشک‌های بعد از بازی‌اش در خاطره‌ها ماند این فرصت را دارد تا در برابر یکی دیگر از غول‌های فوتبال اروپا بدرخشد.

کد خبر 591429

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    48 29
    انشاالله که همیشه سلامت و سربلند باشه مهدی عزیز و هر روز بیشتر بدرخشه به امید خدا تا رسیدن به توپ طلا
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    9 9
    چلسی نسبت به یوونتوس با برنامه تر بازی میکنه مربی پورتو عقل داشته باشه طارمی رو بازی نمیده چون کمکی که نمیکنه هیچ دردسر هم درست میکنه 😑من که تو بازی یوونتوس و پورتو درخششی از طارمی ندیدم