ویژه‌برنامه جهادی «تسویه حساب دفتری» با هدف همدلی اجتماعی و کمک مؤمنانه به همت فرهنگسرای گلستان در مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

پویش حساب دفتری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت، سعید رنجبریان، رئیس فرهنگسرای گلستان با اعلام این خبر گفت: ویژه‌برنامه جهادی تسویه حساب دفتری با هدف دستگیری از نیازمندان، مساکین و کارگران روزمزد و آسیب‌دیدگان از کرونا در محله‌های کم‌برخوردار شهر تهران اجرا خواهد شد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه هشت افزود: با توجه به شرایط کرونا و مشکلات معیشتی و اقتصادی حاکم، عده‌ای از افراد با از دست دادن شغل و درآمد حاصل از آن، کاهش درآمد و ناتوانی مالی به خرید کردن اجناس به صورت نسیه روی آورده‌اند و بعد از مدتی این بدهی‌ها بر هم انباشته شده و موجب شرمساری و فشار روحی افراد خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در ویژه‌برنامه جهادی تسویه حساب دفتری همکاران فرهنگسراهای شهر تهران سراغ دفاتر حساب مغازه‌های سطح شهر مانند سوپرمارکت‌ها و نانوایی‌ها رفته و حساب‌های دفتری مشتریان نیازمند و کم‌برخوردار را تسویه خواهند کرد.

رنجبریان در پایان از تمامی خیرین و شهروندان شهر تهران دعوت کرد با مراجعه به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محله خود در این ویژه‌برنامه جهادی شرکت کنند. ویژه‌برنامه جهادی تسویه حساب دفتری از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود و تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.

کد خبر 590643

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha