ویژه‌برنامه جهادی «تسویه حساب دفتری» با هدف همدلی اجتماعی و کمک مؤمنانه به همت فرهنگسرای گلستان در مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

پویش حساب دفتری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت، سعید رنجبریان، رئیس فرهنگسرای گلستان با اعلام این خبر گفت: ویژه‌برنامه جهادی تسویه حساب دفتری با هدف دستگیری از نیازمندان، مساکین و کارگران روزمزد و آسیب‌دیدگان از کرونا در محله‌های کم‌برخوردار شهر تهران اجرا خواهد شد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه هشت افزود: با توجه به شرایط کرونا و مشکلات معیشتی و اقتصادی حاکم، عده‌ای از افراد با از دست دادن شغل و درآمد حاصل از آن، کاهش درآمد و ناتوانی مالی به خرید کردن اجناس به صورت نسیه روی آورده‌اند و بعد از مدتی این بدهی‌ها بر هم انباشته شده و موجب شرمساری و فشار روحی افراد خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در ویژه‌برنامه جهادی تسویه حساب دفتری همکاران فرهنگسراهای شهر تهران سراغ دفاتر حساب مغازه‌های سطح شهر مانند سوپرمارکت‌ها و نانوایی‌ها رفته و حساب‌های دفتری مشتریان نیازمند و کم‌برخوردار را تسویه خواهند کرد.

رنجبریان در پایان از تمامی خیرین و شهروندان شهر تهران دعوت کرد با مراجعه به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محله خود در این ویژه‌برنامه جهادی شرکت کنند. ویژه‌برنامه جهادی تسویه حساب دفتری از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود و تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.

کد خبر 590643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha