مجموع نظرات: ۳
یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
۱ نفر

چقدر از خدمات آنلاین استفاده می‌کنید؟ آیا تا به حال خدماتی مثل تعمیر یخچال، تلویزیون، خودرو، پکیج و... را آنلاین دریافت کرده‌اید؟ اگر شما هم جزو افرادی هستید که سبک زندگی‌شان در چند سال گذشته تغییر کرده، با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با استارتاپ خدمات عمومی و آنلاین آچارباز آشنا شوید.

ابزارآلات

با تغییر سبک زندگی و وارد شدن اینترنت و تلفن‌های هوشمند به زندگی افراد و خصوصا در شرایط پاندمی کرونا، استفاده از خدمات آنلاین هر روزه افزایش می‌یابد. با ارائه شدن این خدمات، دیگر لازم نیست برای دریافت این تسهیلات از منزل خارج شوید. همچنین نیازی نیست برای پیدا کردن محصول و خدماتی با هزینه مناسب به مغازه‌ و بازارهای مختلف بروید. فقط با چند کلیک ساده در عرض چند دقیقه می‌توانید خدماتی مطمئن و ارزان را دریافت کنید.

آچارباز چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

آچارباز استارتاپی است که در زمینه ارائه خدمات عمومی به شکل آنلاین فعالیت دارد. سایت آچارباز پلی بین مشتری و تعمیرکاران فنی در حوزه‌های مختلف خدماتی است. این استارتاپ تعمیراتی، امکان دریافت خدمات و ثبت درخواست را از طریق سایت، اپلیکیشن، وب اپ و تماس با پشتیبانی فراهم کرده است تا در هر زمان و مکانی امکان دریافت خدمات برای کاربران وجود داشته باشد. آچارباز، در سال 1395 با پشتوانه‌ی 25 سال تجربه ارائه خدمت و گارانتی شرکت فالنیک تاسیس شده است؛ و در حال حاضر در کلیه مناطق 22 گانه تهران فعال است و خدمات تعمیری در محل ارائه می‌دهد. خدمات آچارباز به طور کلی به هشت دسته تقسیم می‌شود که این دسته‌ها عبارتند از:

  • خانه و آشپزخانه
  • دیجیتال و کامپیوتر
  • خدمات ماشین‌های اداری
  • امنیت و شبکه
  • تاسیسات ساختمان
  • دکوراسیون و ساختمان
  • خودرو
  • شستشو و نظافت

هر کدام از این رسته‌ها زیر گروه‌هایی دارند. بعبارتی تمامی خدمات عمومی و تعمیری مختلف که هر منزل و ساختمانی به آن نیاز دارد را ارائه میدهد که میتوان به برخی از آنها مانند تعمیر انواع کولر، پکیج، موبایل و تبلت، تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، لوازم شخصی و ... اشاره کرد. البته کار آچارباز با معرفی تکنسین و اعزام تعمیرکار به محل مشتری تمام نمی‌شود؛ بلکه از ابتدای ثبت درخواست تا تحویل وسیله سالم و گارانتی تعمیر دستگاه شما در کنارتان خواهد ماند.

آشنایی با استارتاپ خدمات عمومی و آنلاین آچارباز

از خدمات آچارباز چه مزایایی نصیب‌ مشتری میشود؟

در آچارباز، جلب رضایت مشتری از اهداف اولیه شرکت است یعنی شرکت سعی بر آن داشته است که بیشترین مزایایی را که میتواند مشتری اش را آسوده‌ خاطر کند را فراهم آورد. برخی از این مزایا در مقایسه با شرکت‌های دیگر به شرح زیر است:

  • مشاهده تعرفه و لیست قیمت‌ خدمات قبل از ثبت درخواست
  • ثبت درخواست رایگان
  • امکان دریافت خدمات در 365 روز سال
  • تعیین زمان مورد تایید برای اعزام کارشناس به محل
  • عدم نیاز به جابه‌جایی وسیله‌های بزرگ و تعمیر در محل مشتری
  • دریافت خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • دریافت خدمات با کیفیت بالا
  • اعزام کارشناسان متخصص و قابل اعتماد به محل مشتری
  • صحبت با کارشناس فنی قبل از اعزام به محل
  • دریافت یک ماه گارانتی برای تعمیرات انجام شده
  • پشتیبانی مشتری از ابتدای ثبت درخواست تا پایان کار
  • نظرسنجی مشتری بعد از انجام تعمیرات
  • ارائه فاکتور خدمات آنلاین بلافاصله بعد از پایان سرویس
  • امکان پرداخت به صورت آنلاین و از طریق کیف پول الکترونیکی

اگر فرصت ندارید در تعطیلات وسایل را تعمیر کنید

یکی از چالش‌هایی که امروزه همه با آن مواجه هستند، هماهنگی زمان برای تعمیر وسایل است. مشغله‌ زیاد، فرصت کافی برای انجام کارها و تعمیر وسایل را از افراد گرفته و فقط روزهای تعطیل یا بعد از ساعت کاری برای تعمیرات و رسیدگی به وسایل زمان هست. ولی بسیاری از شرکت‌ها در این بازه زمانی خدماتی را ارائه نداده و تعطیل هستند. آچارباز برای برطرف کردن این مشکل کاربران، خدمات خود را در 365 روز سال حتی روزهای تعطیل ارائه می‌دهد و امکان انتخاب زمان را در زمان ثبت درخواست در سامانه فراهم کرده است. در نتیجه کاربران می‌توانند با توجه به برنامه‌هایشان درخواست خود را زمان بندی کنند و در بازه انتخابی خدمات را دریافت کنند.

وبلاگ آچارباز مرجع موثقی برای پیدا کردن جواب سوالات شما

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سایت آچارباز، صفحه وبلاگ این شرکت است. در این صفحه به تمامی سوالاتی که ممکن است برای کاربران به وجود بیاید به زبان ساده و قابل فهم پاسخ داده می‌شود. مقالات این شرکت در حوزه‌های مختلفی مثل راهنمای خرید وسایل، راه اندازی اولیه وسایل و رفع مشکلات دستگاه، همه و همه آموزش داده می‌شود. کافیست کمی دست به آچار باشید و دانش فنی داشته باشید تا با مطالعه مقالات، جواب همه سوالاتتان را بگیرید و بتوانید خودتان مشکل دستگاه را برطرف کنید. حتی اگر در مقالات به سوال شما پاسخ داده نشده باشد یا سوال دیگری داشته باشید، می‌توانید سوال‌تان را در قسمت ثبت نظرات وارد کنید. در مدت کوتاهی به سوال شما به طور دقیق پاسخ داده می‌شود.

آشنایی با استارتاپ خدمات عمومی و آنلاین آچارباز

تاسیسات ساختمان را به اهل فنش بسپارید

یکی از رسته‌های پرطرفدار آچارباز در بین کاربران، تاسیسات ساختمان است. در این رسته خدمات مختلفی در حوزه کولر گازی، کولر آبی، پکیج، آبگرمکن، برق ساختمان و ... ارائه می‌شود که همگی جزء الزامات هر منزلی است. با توجه به حساسیت و کاربردی بودن این وسایل، روزانه هزاران نفر از این خدمات استفاده می‌کنند. تا حتی یک لحظه هم طعم مشکلات ناشی از خرابی تاسیسات را نچشند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های تاسیسات ساختمان، لوازم گرمایشی مانند پکیج است که حتی اگر توسط ماهرترین تکنسین کار هم نصب شود، ممکن است در اثر استهلاک و زیاد استفاده شدن، بعد از مدتی به سرویس و تعمیر نیاز پیدا ‌کند. فرقی ندارد که پکیج دیواری شما از چه برندی است، حجم آن چقدر است و برای چه مکانی از آن استفاده می‌کنید. پکیج دستگاه پرمصرفی است و تقریبا در تمام فصول سال از آن استفاده می‌شود. در ماه‌های گرم سال برای تولید آب گرم مصرفی و در فصول سرد برای گرمایش رادیاتور و شوفاژ و گرم کردن محیط از پکیج استفاده می‌شود. این استفاده مداوم باعث می‌شود که به مرور عمر پکیج دیواری کوتاه‌تر شود و بیشتر به سرویس و تعمیر پکیج نیاز داشته باشد. همچنین وجود رسوبات و مواد معدنی محلول در آب باعث ایجاد رسوبات در سیستم لوله کشی پکیج می‌شود و کم کم دستگاه را از کار خواهد انداخت. برای نگهداری صحیح و طولانی مدت از این دستگاه باید به صورت دوره‌ای پکیج را سرویس کنید.

وسایل شخصی تان را در آچارباز تعمیر کنید

یکی از دیگر حوزه‌هایی که در آچارباز بسیار مورد استقبال قرار میگیرد، تعمیرات وسایل شخصی و لوازم آشپزخانه است. بسیاری از شرکت‌ها و تعمیرگاه‌ها به دلیل هزینه کم تعمیرات و حاشیه سود پایین، این وسایل را تعمیر نمی‌کنند. در نتیجه کاربران مجبورند با خراب شدن یک وسیله، دستگاه جدید خریداری کنند. آچارباز برای حل این مشکل امکان ثبت درخواست و تعمیر این وسایل را فراهم کرده و فقط به ثبت درخواست بسنده نکرده است. پس از ثبت درخواست، پیک شرکت به محل مشتری اعزام شده و دستگاه را به رایگان دریافت و به تعمیرگاه انتقال می‌دهد. بعد از تعمیر وسیله، دستگاه با پیک رایگان آچارباز به مشتری تحویل داده می‌شود. در تمامی این مراحل پشتیبانان شرکت با مشتری در ارتباط هستند و مشتری را از وضعیت تعمیر دستگاه با خبر کرده و پس از تحویل دستگاه تعمیر شده، جویای رضایت مشتری میشوند تا ضمن بهبود هر چه بهتر کار شرکت، مشتری ای راضی و خشنود داشته باشند.

کد خبر 590511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha