بیت‌کوین، بزرگترین رمزارز جهان روز شنبه ۲۳ اسفند از رکورد ۶۰۰۰۰ دلار به ازای هر واحد عبور کرد.

‌Bitcoin

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز قیمت بیت‌کوین در سال جاری میلادی (۲۰۲۱) به سرعت در حال افزایش بوده است و  نسبت به سایر رده‌های سرمایه‌گذاری معمول بازگشت سود بسیار بیشتری داشته است که تاحدی به علت پذیرش بیشتر آن به عنوان شکلی از پرداخت بوده است.

شرکت‌ها در هفته‌های اخیر از قدرتشان برای گردآوری صدها میلیون دار اعتبار استفاده کرده‌اند و بر بهبود تمایل بازار نسبت به بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

برای مثال شرکت خودروسازی برقی تسلای ایلان ماسک ماه پیش با سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری در بیت‌کوین به به شرکت نرم‌افزار تجاری MicroStrategy و شرکت پرداخت Square متعلق به جک دورسی، رئیس توئیتر پیوست که برخی از منابع نقدشان را به صورت این سکه دیجیتال درآورده‌اند.

کوئین‌بیس» (CoinBase)، بزرگترین صرافی رمزارز آمریکا ماه پیش در فهرست «نزدک» (Nasdaq) قرار گگرورفت. این تایید سازمان‌های ناظر بر بازار پیروزی شاخصی برای طرفداران رمزارز است که به دنبال استقبال بازارهای اصلی از آن هستند.

 گروه سرمایه‌گذاری بزرگ «گولدمن ساکس» این هفته اعلام کرد که در جستجوی راه‌های برای خدمت‌رسانی به مراجعانش در این حوزه و در عین حال رعایت مقررات فعلی است. گولدمن ساکس اخیرا میز معامله رمرارز دوباره به راه انداخت و این ماه معاملات آینده بیت‌کوین را شروع کرد.

کد خبر 590467

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha