با اجرای جشنواره رنگ‌آمیزی تخم‌مرغ‌های نوروزی در بوستان شریعتی، شمال شهر تهران رنگ و بوی نوروزی گرفت.

نوروز

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی هوشیار معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ تهران گفت: در این اقدام هنری، ۳۳ عدد تخم‌مرغ توسط هنرمندان، رنگ‌آمیزی شده و در معابر و میادین پر تردد این منطقه به نمایش گذاشته شد.

هوشیار افزود: تخم‌مرغ‌های عیدانه و نوروزی پس از رنگ‌آمیزی در بوستان شریعتی در محورهای پرتردد منطقه از جمله میرداماد-ولیعصر(عج)، میدان‌های ونک و اختیاریه، خیابان‌های گل‌نبی و نسیم، شریعتی-میرداماد، بوستان‌های ملت، شریعتی، صبا و ارغوان، ده ونک، چهارراه ملاصدرا و بلوار کاوه جانمایی شد.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳، تخم‌مرغ‌های نوروز ۱۴۰۰ با طرح‌هایی نوآورانه و خلاق با شاخصه خلق تجربه‌های نو و اقتباس از هنرهای ایرانی و اسلامی رنگ‌آمیزی شدند تا حال و هوای شهروندان همزمان با تغییر فصل، شاد و بهاری شود.

هوشیار درباره برگزاری جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی گفت: در هفته‌های پایانی اسفند ماه جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی در این منطقه با شور و شوق خاصی در حال برگزاری است. همچنین در این برنامه هنرمندان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به تزئین تخم‌مرغ‌های نوروز پرداختند که با استقبال شهروندان مواجه شد.

کد خبر 590387

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha