محمدرضا باهنر گفت: انرژی واقعی اصولگرایان، اصلاح طلبان و مستقلین در انتخابات صرف وحدت خودشان می‌شود بطوری که انرژی کمی برای رقابت باقی می‌ماند.

محمدرضا باهنر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره برخی نقل قول‌ها در مورد کناره گیری قالیباف و اجماع اصولگرایان بر روی ابراهیم رییسی، گفت: از کنار کشیدن آقای قالیباف اطلاعی ندارم. خبری به نقل از یکی از نزدیکان ایشان در رسانه‌ها منتشر شد. شاید این فقط یک خبر باشد وقتی این خبر را شنیدم چون بوی وحدت به مشام می رسید از آن «استقبال» کردم اما درباره اینکه آیا خبر قطعی است یا نه از آن اطلاعی ندارم.

بیشتر بخوانید:

حضور رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ قوت گرفت | قالیباف نمی‌آید

این فعال اصولگرا ادامه دارد: ظرف ۲ تا ۳ ماه گذشته خیلی‌ها دراین ساختمان مراجعه و ابراز تمایل برای نامزدی در انتخابات کردند اسم آنها را نمی‌برم. هر فردی که برای اعلام نامزدی به من مراجعه می‌کند، برای اینکه تعداد پایین بیاد می‌گویم «تو را خدا تو یکی کاندیدا نشو» اینکه گفتم از کناره گیری قالیباف استقبال می‌کنم فقط برای وحدت بیشتر است در خود مجلس یازدهم ۴ تا ۵ نفر نامزد بالقوه ریاست جمهوری داریم. نگرانی ما از تعدد و تکثر نامزدهاست به این دلیل می‌گویم اگر قالیباف یا هر داوطلب مطرح دیگری بگوید که نیست ما استقبال می کنیم برای اینکه یکی از نامزدهای مطرح کم شود و فضا قدری مشخص شود و مسیر وحدت جریان اصولگرا با قدرت و سرعت بیشتری طی می‌شود.

وی درباره اینکه نامزهای اصولگرا برای احراز صلاحیت دغدغه ای ندارند، گفت: در مجلس دهم و یازدهم شماری از نمایندگان تایید نشدند که میان آن نزدیک به ۱۵ تا ۲۰ نفر از نیروهای جدی اصولگرا بودند. نمی‌خواهم درباره عملکرد شورای نگهبان «علامت سوال بگذارم.» شاید آنان اطلاعاتی داشتند که ما نداشتیم.

باهنر یادآور شد: در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری ۵ تا ۶ شخصیت اصولگرا چون زاکانی و زاهدی و حاجی بابایی نام‌نویسی کردند اما صلاحیت آنها تایید نشد. اینگونه نیست که یک عده تایید و گروهی رد ‌شوند.

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: تحلیلم این است که اگر رییسی داوطلب شود گروه‌های اصولگرا با هم جمع می‌شوند. رییسی سابقه ۱۶ میلیون رای دارد و یک موقعیت مقبولی در جامعه اصولگرایی دارد اما اینکه واقعا بیاید یا نیاید اطلاع ندارم.

کد خبر 590160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • kazmali IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    3 0
    ....هرکی دوست دارید بگذارید سر کار واقعا چیزی بگذارید برای نسل های بعدی بمانند حالا از ما گذشته تا چندسال اینده از فقر وبدبختی میمیریم لااقل نسل های بعد بتونند چندسالی زندگی بکنند