پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
۰ نفر

  نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: زیاده خواهی دلالان عامل گرانی‌ها است، مسئولان مقابله کنند. 

سیدمحمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با بیان اینکه حرم برای مردم پناهگاه است، عنوان کرد: در شرایطی که پزشکان به افزایش امید و کاهش اضطراب تاکید دارند حضور مردم در حرم‌ها می‌تواند دغدغه پزشکان را رفع کند و خادمان حرم مطهر با دلسوزی و از سر اعتقاد گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و تمامی دستورالعمل‌های اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا را رعایت می‌کنند. 

تولیت حرم بانوی کرامت تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را یکی از علل کاهش آمار فوتی‌ها دانست و گفت: مردم هم تابع دستورات ایشان بوده به همین علت از تصمیم‌های ستاد ملی کرونا نیز حمایت و تبعیت کردند. 

وی ضمن تقدیر از تلاش مسئولان برای کاهش مشکلات مردم مطرح کرد: در موضوع مذاکرات باید بدانیم که دشمن می‌داند با یک قدرت بزرگ در منطقه روبرو است به همین علت باید مقتدرانه مقابل دشمن ایستادگی کنیم و مطمئن باشیم که به عزت و سربلندی خواهیم رسید. 

سعیدی عامل برخی از گرانی‌ها را زیاده‌خواهی دلالان دانست و خاطرنشان کرد: برخی از دلال‌ها و واسطه‌گران جزو مفسدان اقتصادی هستند که نارضایتی مردمی را رقم می‌زنند و باید به صورت مستمر بر عملکرد این افراد نظارت شود تا رضایت مردم نیز بیشتر شود. 

کد خبر 590104

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha