«او که آمد» برشی روایت‌گونه از زندگی حضرت رسول اکرم(ص) پس از مبعث است که از رادیو سلامت پخش خواهد شد.

مبعث

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازفارس «او که آمد» برشی روایت‌گونه از زندگی حضرت رسول اکرم پس از مبعث است که از رادیو سلامت پخش خواهد شد. در این برنامه به تناسب وسع زمان به یکی از ویژگی‌های شخصیتی حضرت رسول اکرم(ص) یعنی مدارا پرداخته می‌شود. و نقش و تاثیر این ویژگی به عنوان یکی از مولفه‌های سلامت معنوی بر سلامت روان بررسی می‌شود.

کارشناسان این برنامه دکتر سید حمید خوئی عضو دفتر سلامت معنوی فرهنگستان علوم پزشکی که به کارکرد مؤلفه مدارا در سلامت روان اشاره خواهند کرد و دکتر غلامرضا ظریفیان شفیعی استاد تاریخ دانشگاه تهران که به اشاره، به تاثیر تاریخی مبعث حضرت رسول اکرم(ص)  خواهند پرداخت.

آیتم مدار مدارا روایت‌هایی است از سیره و زیست حضرت رسول اکرم(ص) بر محور مدارا و رواداری. آیتم م مثل مهربانی به مهربانی‌هایی که در زیست کرونا در جامعه شکل گرفته به اختصار و مستوره‌ای از هزار اشاره می‌کند. من محمد را دوست دارم در قالب ووکس پاپ(گزارش‌های کوتاه) به نگاه مردم به حضرت رسول (ص) اختصاص دارد.

این برنامه روز پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ به صورت زنده از رادیو سلامت پخش می‌شود. عوامل برنامه: تهیه کننده موسی نظری، کارشناس- مجری دکتر حامدرضا مهتدی و گوینده فیروزه آدابی.

کد خبر 589546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha