دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

محدودیت‌های رفت و آمد از روز ۲۰ اسفندماه در چابهار اعمال و ورود خودروهای غیربومی از سه مسیر ممنوع می‌شود.

چابهار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، فرماندار چابهار گفت: طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان چابهار از ۲۰ اسفندماه ۹۹ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰محدودیت‌های شدید در چابهار اعمال می‌شود و از ورود خودروهای غیربومی و فاقد مجوز به چابهار جلوگیری می‌شود و در صورت مشاهده خودروهای غیربومی طبق مصوبه ستاد ملی کرونا پانصد هزار تومان جریمه برای خودروی متخلف لحاظ می‌شود.

رحمدل بامری افزود: هم‌چنین کلیه مراکز تفریحی، اقامتی، بازارها، پاساژها، هتل‌ها و ... شهرستان چابهار تعطیل خواهد بود و در صورت مشاهده تخلف و پذیرش مسافر و گردشگر برحسب دستورات قضایی با مدیر متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: در پروازهای چابهار هم محدودیت اعمال می‌شود، ممنوعیت ورود خودروها در سه نقطه پلیس راه نیکشهر، پلیس راه جکیگور شهرستان راسک و پاسگاه زرآباد و بیردف شهرستان کنارک بمنظور جلوگیری از ورود مسافران و گردشگران به مقصد شهرستان چابهار اعمال می‌شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار گفت: با توجه به آنکه چابهار در دوران تعطیلات مقصد بسیاری از سفرهاست و فوجی از مسافران را می‌پذیرد؛ مجبوریم که محدودیت‌های شدید اعمال کنیم، در غیر این صورت عواقبی اسف‌بار را تجربه خواهیم کرد؛ از هموطنان درخواست داریم محدودیت‌های چابهار را جدی بگیرند و از سفر پرهیز کنند.

کد خبر 589468

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha