مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
۰ نفر

رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت محله گفت: با توجه به اهمیت مسائل محیط زیستی و لزوم توانمندسازی گروه‌های محیط زیستی در سطح محله با کمک بخش‌های مرتبط در شهرداری تهران، خانه محیط زیست در ۲۲ سرای محله راه‌اندازی می‌شود.

سرای محله فدک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دبیرخانه ستاد مدیریت محله شهرداری تهران، مهدی شیرزاد، رئیس دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر تهران در جلسه شورای سیاست‌گذاری خانه محیط زیست، گفت: خانه محیط زیست با همکاری بین بخشی در شهرداری تهران و در راستای تشکل‌یابی گروه‌های محیط زیستی در محله‌های شهر تهران ایجاد خواهد شد.

وی افزود: در گام اول در هر کدام از مناطق، یک محله بنا بر دسترسی‌ها و میزان فعالیت‌های پیشین سرای محله و ظرفیت‌های محلی متناسب با فعالیت های زیست محیطی، انتخاب می‌شود تا خانه محیط زیست در آن راه‌اندازی شود.

رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت محله با اشاره به فعالیت کانون‌های محیط زیست در سطح محله، گفت: تا قبل از این، کانون‌های محیط زیست ذیل خانه سلامت فعال بودند و شهروندانی که داوطلب فعالیت در این حوزه بودند با حضور در این کانون‌ها در سطح محله فعالیت می‌کردند. با راه‌اندازی خانه محیط زیست در سرای محله از ظرفیت نیروهای فعال در این کانون‌ها در سطح بالاتر و مؤثرتری استفاده خواهد شد.

کد خبر 589421
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha