مرکز نوآوری و کسب‌وکار جوانه پارک علم و فناوری مدرس امروز ۱۷ اسفند ماه با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، شهردار تهران، رئیس دانشگاه تربیت مدرس و شهردار منطقه ۶ تهران افتتاح شد.

تورج فرهادی شهردار منطقه6

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران، خانه جوانه، مرکز نوآوری دانشگاه تربیت مدرس با استقرار ۸ شتابدهنده، فضای کار و توسعه را برای تیم‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت مدرس در قالب کسب وکارهای نوپا فراهم کرده است. گردشگری، فرهنگ و هنر، صنعت و سلامت از جمله رویکردهای مد نظر توسعه در این مرکز است.

  • انعقاد قرارداد ناحیه نوآوری تربیت مدرس

تورج فرهادی، شهردار منطقه شش تهران از انعقاد قرارداد ناحیه نوآوری تربیت مدرس خبر داد و گفت: منطقه ۶ تهران با توجه به استقرار دانشگاه‌هایی نظیر دانشگاه تهران، صنعتی امیرکبیر و تربیت مدرس در این منطقه، ظرفیت دارد تا هاب نوآوری کشور باشد.

فرهادی گفت: بر اساس قرارداد ناحیه نوآوری تربیت‌مدرس، به هر شهروند نوآوری که برای ایجاد استارتاپ‌ و شرکت دانش‌بنیان در محدوده اطراف دانشگاه تربیت‌مدرس برنامه داشته باشد، کمک می‌کنیم.

  • استارتاپ‌های مدیریت شهری در بهار ۱۴۰۰ در برج فناوری امیرکبیر مستقر می‌شوند

شهردار منطقه ۶ تهران همچنین از استقرار استارتاپ‌های مدیریت شهری در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر خبر داد و افزود: دو طبقه از برج فناوری شماره ۲ دانشگاه صنعتی امیرکبیر جهت ایجاد تالار ایده و استقرار استارتاپ‌های مدیریت شهری به مدت سه سال در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: بر اساس آخرین پیگیری از رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این فضا تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تحویل شهرداری می‌شود.

کد خبر 589356
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha