یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

فیلم «یدو» که به تازگی پروانه نمایش گرفته، فعلاً اکران نخواهد شد و اولویت سازندگانش شرکت دادن آن در جشنواره‌های خارجی است.

نمایی از فیلم یدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و به همراه فیلم «بی همه چیز» با پنج سیمرغ برنده بیشترین جوایز این دوره از جشنواره شدند.

این فیلم با بازی ستاره پسیانی محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و داستان پسری نوجوان را در روزهای شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران روایت می‌کند که با مادر و نیز خواهر و برادر کوچکترش در آبادان زندگی می‌کنند.

این فیلم که در جشنواره هم مورد توجه قرار گرفت، به تازگی مجوز نمایش گرفته و محمدرضا مصباح (تهیه‌کننده) درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای اکران آن بویژه در  نوروز دارد یا خیر گفت: فعلا قصد اکران «یدو» را نداریم چون در حال برنامه‌ریزی برای حضور فیلم در چند جشنواره هستیم، ضمن اینکه منتظریم وضعیت سینماها نیز کمی بهتر شود.

او افزود: در حال حاضر شرایط سینما مبهم است و نمی‌توان تصمیم گیری کرد چون مشخص نیست چه اتفاقی می‌افتد اما حتما فیلم‌هایی با رشادت صف شکنی و راه را برای سینما باز می‌کنند، چون در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰ فیلم در صف اکران هستند و همه فیلمی که کارهای جشنواره‌ای خود را انجام داده و فقط منتظر اکران هستند، فرصت خوبی برای نمایش در سینماها دارند.

کد خبر 589317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha