یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
۰ نفر

رئیس پلیس پیشگیری گلستان گفت: اسباب کشی و جابه‌جایی وسایل و حمل اثاثیه منزل در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، نیازمند هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری محل است.

اسباب كشي

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ کامران یادگای اظهارکرد: برای کاهش جرائم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی به خصوص سرقت و ایجاد فضایی امن و آرام برای شهروندانی که قصد مسافرت دارند برنامه‌های کنترلی پلیس تشدید می‌شود.

وی افزود: هرگونه جابه‌جایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۰ باید با تاییدیه کلانتری و پاسگاه محل باشد و افرادی که قصد اسباب کشی و انتقال وسایل منزل را دارند باید مجوز لازم را از کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محل دریافت کنند در غیر این صورت پلیس از این اقدام آنان جلوگیری خواهد کرد.

رئیس پلیس پیشگیری گلستان بر رعایت هشدارها و توصیه‌های پلیس و نکات ایمنی و حفاظتی از سوی عموم مردم تاکیدکرد و گفت: بسیاری از سرقت‌ها به دلیل سهل انگاری مالباختگان به این مسائل اتفاق می‌افتد.

یادگاری تصریح کرد: پلیس در راستای حفظ نظم و امنیت مردم در ایام نوروز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا عموم مردم بتوانند با آرامش و اطمینان خاطر بیشتری ایام تعطیلات را سپری کنند.

وی با اشاره به اینکه ایام نوروز فرصت خوبی برای سارقان ایجاد می‌کند از مردم خواست: در صورتی که قصد اسباب‌کشی دارند با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل‌های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

کد خبر 589157

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha