وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر این‌که عرصه سیاسی ایران پویاست و مقامات نظرات مختلفی مطرح می‌کنند که نباید با سیاست رسمی دولت اشتباه گرفته شود، اعلام کرد طرح اقدام سازنده و دقیق ایران به‌زودی از طریق کانال‌های دیپلماتیک ارائه خواهد شد.

ظریف

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، در واکنش به اظهارات اخیر محسن رضایی در مصاحبه با فاینشنال تایمز در مورد برجام و مذاکرات هسته‌ای در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: «عرصه سیاسی ایران پویاست و مقامات نظرات متنوعی مطرح می‌کنند. اما آن نظرات نباید با سیاست رسمی دولت اشتباه گرفته شود. من، به عنوان وزیر خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران، به زودی طرح اقدام سازنده و دقیق خودمان را ارائه خواهم کرد؛ البته از طریق کانال‌های دیپلماتیک.»

ظریف: به زودی طرح سازنده و دقیقمان درباره برجام را ارائه خواهیم کرد | واکنش به اظهارات محسن رضایی

محسن رضایی اخیرا در مصاحبه با فاینشنال تایمز گفته است: ایران آماده است به مذاکرات هسته‌ای با آمریکا و دیگر قدرت‌های جهان باز گردد اگر طرف‌های مقابل سیگنال واضحی بفرستند که تحریم‌ها تا یک سال آینده برداشته می‌شود. آنها باید به ما اعلام کنند و اطمینان خاطر دهند تحریم‌های اعمال‌شده بعد از برجام در عرض یک سال برداشته می‌شوند.

کد خبر 588880

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha