پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
۰ نفر

وقتی به روزهای حضورتان در کلاس‌های ریاضی و علوم فکر می‌کنید، آیا خاطراتی از این دروس را به یاد می‌آورید؟ یا به عبارت دیگری، چیزی از آنها در ذهن‌تان باقی مانده است؟

برلیانت

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت نیواطلس،حتی مثلا اگر یک دبیر خوب جبر هم داشته‌اید بازهم به احتمال زیاد به سختی این درس را به خاطر می‌آورید و وقتی مجبورید امروز از این مهارت‌ها برای زندگی روزمره خود استفاده کنید، کارتان خیلی سخت می‌شود. پلتفرم برلیانت (Brilliant) بستری است که به شما کمک می‌کند مهارت‌های کمی و تحلیلی را به روشی سرگرم‌کننده و چالش برانگیز مرور کنید. این اساساً روشی مطمئن و ماندگار است برای یادگیری مجدد تمام مهارت‌های حل مسئله که در ریاضیات، علوم و علوم رایانه‌ای فراموشش کرده‌اید.

به‌جای فیلم‌های طولانی سخنرانی در مورد دروس، برلیانت از درس‌های عملی و تعاملی برای کمک به شما در تجسم بهتر و ارائه شهواد برای مفاهیم دشوارتر استفاده می‌کند. ضمن اینکه این برنامه برای مبتدیان نیز قابل دسترسی است. با دروس مختلف، همه افراد در سنین بین ۱۰ تا ۱۰۰ سال می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند. شما می‌توانید در ابتدا کار را با اصول اولیه شروع کنید یا دوره‌های پیشرفته‌تری را برای توسعه مهارت‌ها و اهداف حرفه‌ای خود بردارید.

به لطف محیط یادگیری بدون استرس، شما واقعاً می‌توانید مطالب را جذب کنید؛ در این پلتفرم، از پازل‌های سرگرم‌کننده و داستان‌سرایی‌های هدایت‌شده برای کمک به شما در پذیرفتن اشتباهات به‌عنوان نوعی یادگیری استفاده می‌شود. این به این دلیل است که برلیانت بر اساس ایده پرورش حس کنجکاوی به‌عنوان وسیله ای برای آموزش در مقابل گذراندن یک سری آزمون‌ها، بنا شده است. طیف گسترده‌ای از دوره‌ها توسط معلمان، محققان و متخصصان ممتاز جهانی تدریس می‌شود. به عنوان مثال شما می‌توانید انتخاب خود را از دوره‌های توسعه نرم‌افزار، جایی که می‌توانید اصول علوم رایانه‌ای را یاد بگیرید، به مهندسی رایانه برسانید.

در پایان روز، برلیانت راهی است که به شما کمک می‌کند در یک محیط کم‌فشار با سرعت خودتان دروس را یاد بگیرید. این پلتفرم حتی شما را به کمی مبارزه هم تشویق می‎کند، زیرا دریچه‌ای است برای کمک به شما در تسلط بر مفاهیم STEM (علوم، فنون، مهندسی و ریاضیات) که درک کامل‌تری از طرح پایین به بالا ایجاد کنید.

کد خبر 588706

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha