برنامه نوروزی «مل‌مل» به تهیه کنندگی محمود سلامیان با اجرای فاطمه امینی از روز اول تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ از شبکه پویا روی آنتن می‌رود.

ضیایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مهرداد ضیایی  درباره حضور خود در سریال «طلاق» گفت: در سریال آقای طالبی نقش فردی را دارم که  چند مقطع از زندگیش را می بینیم و او به شدت در دام اعتیاد افتاده است. 

وی ادامه داد: در همین حین با مردی آشنا می‌شود که به طور اتفاقی زندگیش را تغییر می دهد همچنین در سریال نقش خاک به کارگردانی آرش معیریان نیز نقش فرعی دارم که البته در خلال قصه تاثیرگذار هم هست.

این بازیگر در ادامه درباره اینکه در انتخاب نقش هایش چه ویژگی پررنگ تر است؟ افزود: طبیعتا جدای از نقش که برایم مهم است افرادی که بالای سر کار هستند نیز برایم اهمیت دارند. نقش هم برایم خیلی مهم است و درگیر شدن با نقش هایم را خیلی دوست دارم. همیشه اولوتیم این بوده که نقشم از خودم خیلی دور باشد و طوری باشد که توانایی مانور دادن روی آن را داشته باشم.

ضیایی تا به حال در سریال های حکایت های کمال، سرگذشت، محکومین، شوق پرواز، مختارنامه، در مسیر زاینده رود و ... به ایفای نقش پرداخته است.

کد خبر 588599

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha