رئیس‌کل دادگستری هرمزگان با انتقاد از افزایش هزینه حمل خودروها از اسکله بندر پُهل به جزیره قشم، دستور داد اخذ عوارض تا میزان ۴۰ درصد کاهش یابد.

حمل خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،  علی صالحی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان بر لزوم ابلاغ و اجرای به موقع مصوبات این شورا توسط دستگاه‌های دولتی تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت تثبیت اراضی در جلوگیری از تصرفات غیرقانونی اظهار کرد: لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی در این حوزه جدیت بیشتری داشته باشند و با اجرای کامل طرح کاداستر (نقشه حدنگار)، بسترهای سوء استفاده و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی را از بین برود.  شهرداری‌های مناطق مختلف استان هرمزگان وظیفه دارند تغییر کاربری‌های غیرمجاز و هرگونه تعرض به حقوق مردم را به سرعت پیگیری کنند که بر این اساس اجرای احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ و برخورد جدی با متخلفان و یقه سفیدها باید به صورت ویژه دنبال شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با انتقاد از افزایش عوارض حمل خودروها از اسکله بندر پُهل به اسکله لافت در جزیره قشم بیان کرد: عوارض اخذشده برای حمل خودرو در این مسیر متناسب با خدمات ارائه شده نیست، لذا می‌طلبد تا ارائه خدمات مطلوب اخذ عوارض تا میزان ۴۰ درصد کاهش یابد. همچنین واحدهای صنعتی مکلف به تخصیص ۲۵ درصد از محوطه خود برای ایجاد فضای سبز و کاشت درخت هستند و در این راستا صنایع مستقر در غرب بندرعباس باید نسبت به تقویت فضای سبز پیرامون خود اقدام کنند.

کد خبر 588484

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha