مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

بوستان حنانه با مساحت ۸ هکتار دارای فضای مناسب برای تفریح و بازی کودکان، دو پیست دوچرخه‌سواری و پارکینگ اختصاصی بوده که حدود ۵ هکتار آن تا هفته درختکاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بوستان حنانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به سکونت ۲۰ درصد مردم قم در منطقه دو شهری گفت: مساحت کل منطقه بیش از یک هزار و ۲۸۰ هکتار بوده که ۶۰ هزار واحد مسکونی در سطح منطقه احداث‌ شده است.

رضا رحیمی از احداث پارک ترافیک یک هکتاری در بوستان جوان خبر داد و بیان کرد: هرسال در محدوده بوستان جوان حدود ۳ هکتار سرانه تفرجگاهی برای بهره‌برداری شهروندان به بوستان جوان افزوده می‌شود.  در چند سال اخیر حدود ۳۰ هکتار به مساحت فضای سبز بوستان جوان اضافه‌شده است، با استفاده از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و هماهنگی امور اراضی، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های مربوطه، محدوده این بوستان از ۱۵ هکتار به بیش از ۴۰۰ هکتار رسیده است.

وی تأثیر اختصاص دادن بخشی از اعتبارات استان در بهبود بهره‌برداری از پروژه‌ها را موردتوجه قرار داده و افزود: با توجه به امکان دسترسی به این بوستان از کلیه مناطق از جمله بلوار، امام رضا (ع) و وجود ریل آهن، زیرگذر امن برای رفت‌وآمد شهروندان ایجادشده است.

کد خبر 588477

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha