مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
۰ نفر

یکهزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن با مشارکت ستاد اجرایی امام خمینی(ره) در قم احداث می‌شود.

طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، استاندار قم در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی پروژه برکت در قم گفت: امروز مساله تامین مسکن به‌خصوص برای اقشار آسیب‌پذیر جزو سیاست‌های بسیار راهبردی نظام و دولت است که بارها رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری بر آن تأکید داشتند. استان قم در این زمینه و در رابطه با قرار دادن زمین‌هایی که می‌تواند برای عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن مورداستفاده قرار گیرد پیشگام بوده است.

بهرام سرمست افزود: از جمله تفاهم‌نامه‌های اولیه ما اختصاص بیست‌وهفت هکتار برای ساخت مسکن بود که امید است امروز با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ‌ به‌سرعت این طرح اجرایی شود و یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در اختیار متقاضیان و به‌خصوص فرهنگیان استان قرار گیرد.

استاندار قم با بیان این که بحث کیفیت و سرعت عمل در اجرای عملیات احداث طرح‌های مسکن‌سازی در استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اضافه کرد: به دنبال این هستیم که فاصله میان کلنگ‌زنی تا بهره‌برداری به‌سرعت کاهش یابد و با اطمینانی که به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) داریم مطمئن هستیم این طرح نیز در زمان مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: امروز بالغ‌بر سه هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه در قالب‌های مختلف همچون ساخت مسکن، راه‌اندازی واحدهای تولیدی، ‌ ساماندهی برخی محلات شهر قم و اشتغالزایی در بخش‌های مختلف، ‌امضا شد.  همچنین ۴۰۰ میلیارد تومان هم برای احیای واحدهای صنعتی راکد استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ‌ اختصاص داده شد که در کنار نهضتی که در قم برای راه‌اندازی واحدهای راکد آغازشده است می‌تواند نقش بسیار چشمگیری در بالا بردن ظرفیت تولید و اشتغال استان داشته باشد.

آغاز عملیات اجرایی چندین طرح تولیدی، صنعتی، عمرانی و خدماتی روز سه‌شنبه، دوازدهم اسفندماه جاری، با حضور رئیس و شماری دیگر از اعضای ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در قم کلید خواهد خورد.

کد خبر 588286

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha