مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
۰ نفر

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از افزایش یک هزار واحدی سهمیه طرح احداث واحد مسکونی محرومان در استان خبر داد و گفت: با احتساب سهمیه جدید تعداد مسکن محرومان استان به ۳ هزار واحد افزایش یافت.

مسکن محرومان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد اکبرزاده با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۸۰۱ متقاضی موفق به دریافت پروانه ساخت شده‌اند، افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۵ درصد و ۳۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک‌های عامل در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آغاز معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل تصریح کرد: تاکنون دو هزار و ۸۶ متقاضی به بانک معرفی و یک هزار و ۹۹۱ قرارداد با بانک‌های عامل منعقد شده است.

اکبرزاده همچنین از پرداخت ۶۶ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به متقاضیان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون برای ساخت این واحدها هزار و ۶۷۲ مورد پی کنی، هزار و ۱۸۴ مورد اجرای فنداسیون، ۳۸۲ مورد اجرای ستون، ۲۱۱ واحد اجرای سقف و ۱۱۳ مورد دیوار کشی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان یادآور شد: از دهه فجر سال گذشته برای ۳۵ خانوار شهری و روستایی مبلغ هزار و ۸۳۱ میلیون ریال از محل کمک‌های بلاعوض حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) برای ساخت، تعمیر، تکمیل، خرید، رهن، اجاره و تامین مسکن محرومان پرداخت شده است.

 احداث دو هزار واحد مسکن محرومان با جامعه هدف مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی و حتی افراد که مسکن مستهلک، فرسوده و غیر مناسب دارند، احداث می‌شود.

طرح احداث دو هزار مسکن محرومان با امضای تفاهم نامه سه جانبه سازمان برنامه بودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری گیلان از شهریور ماه امسال آغاز شده است و سهمیه جدید به این رقم افزوده می‌شود.

کد خبر 588194

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha