نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساخت محور سرچم- میاندوآب‌ سه هزار میلیارد ریال اعتبار از محل منابع دولتی و سه بانک عامل کشور اختصاص یافته است.

جاده سازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی عیسی زاده اظهار کرد: هزار میلیارد ریال از این مبلغ از سوی سازمان برنامه و بودجه و ۲ هزار میلیارد ریال نیز توسط بانک‌های رفاه کارگران، توسعه تعاون و ملت به این طرح اختصاص یافته است.

وی افزود: هزار میلیارد ریال تخصیص یافته از سوی سازمان برنامه و بودجه به پیمانکار پروژه تزریق شده است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال در مجموع برای عملیات راه‌سازی در میاندوآب ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، اضافه کرد: عملیات اجرایی محور "گوگ تپه" نیز به پیمانکار واگذار شده و عملیات اجرایی محور میاندوآب- شاهین دژ برای چهار بانده شدن تا پایان محدوده روستای  آیدیشه میاندوآب‌ پیمان‌سپاری شده است.

عملیات عمرانی جاده میاندوآب - سرچم با هدف دسترسی ساکنان جنوب آذربایجان‌غربی به اتوبان پیامبر اعظم (ص) و کاهش ۱۵۰ کیلومتری مسیر استان‌های آذربایجان غربی و کردستان تا مرکز کشور، ۳۰ سال قبل آغاز شده اما با گذشت سه دهه از شروع آن تکمیل و بهره‌برداری از آن همچنان در پیچ و خم وعده‌های مسئولان گیر کرده بود.

کد خبر 588167

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha