استقلال در آغاز نیم فصل دوم دو امتیاز مهم را از دست داد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین استقلال در روزی که محمود فکری مهدی قائدی را با ۱۱ جلسه غیبت در ترکیب خود قرار داد به نتیجه ای بهتر از تساوی مقابل مس نرسید. بازی بی برنامه آبی ها در نیمه اول منجر به شکست این تیم شد تا شاگردان ربیعی با گل مسیح زاهدی با پیروزی به رختکن بروند. در نیمه دوم آبی ها روی یک ضربه کرنر با از ضربه سر فرشید باقری که در میانه راه به بازیکنان مس خورد بازی را به تساوی کشاندند. تیم فکری در این بازی نشان داد که همچنان روی موقعیت سازی مشکل دارد و تعویض های زیاد او هم در ادامه فایده ای نداشت تا استقلال در آغاز نیم فصل دوم دو امتیاز مهم از دست بدهد.

ترکیب مس:
داود نوشی‌صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، حامد نورمحمدی، محسن طرحانی، سجاد آشوری، محسن آذرباد(۷۲- میثم نقی‌زاده)، قائم اسلامی‌خواه، مهرداد رضایی، فراز امامعلی(۷۸- علیرضا نقی‌زاده)، محمد قاضی(۷۱- هومن ربیع‌زاده)

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، وریا غفوری، محمد نادری(۸۱- متین کریم‌زاده)، فرشید باقری، مسعود ریگی(۷۱- سید احمد موسوی)، فرشید اسماعیلی(۷۱- آرش رضاوند)، بابک مرادی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته(۸۱- امیرارسلان مطهری)
 

شرح گل:
مس ۱ - استقلال صفر (دقیقه ۱۵: مسیح زاهدی): ضربه ایستگاهی تماشایی قائم اسلامی‌خواه را سید حسین حسینی از گوشه دروازه بیرون کشید، اما دفع توپ او به محسن طرحانی رسید تا پاس در عرض این بازیکن را مسیح زاهدی با جای‌گیری عالی در محوطه ۶ قدم استقلال و ضربه تمام کننده تبدیل به گل کند.
 

مس ۱ - استقلال ۱ (دقیقه ۵۲: فرشید باقری): ارسال مهدی قایدی از روی کرنر سمت چپ زمین به بعد از تیرک دوم به فرشید باقری رسید تا ضربه سر این بازیکن در ادامه به بازیکن مس بخورد و وارد دروازه این تیم شود.

کد خبر 588073

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha