رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: برگزاری هرگونه مراسم تجمعی و اجرای مراسم پنج‌شنبه آخر سال در محل آرامستان ممنوع است.

آرامستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا مهرعلیان در نشست هماهنگی مسئولان و نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا ضروری است که آموزش‌های لازم و اطلاع‌رسانی مصوبات به مداحان و صاحبان مراسم ترحیم در راستای خودداری از برگزاری هرگونه مراسم تجمعی صورت بگیرد.

وی افزود: اجرای مراسم در محل آرامستان در پنج‌شنبه آخر سال ممنوع است، از مسئولان این حوزه می‌خواهیم که از ورود هرگونه سیستم‌های صوتی و ورود و تجمع بیش از ۱۲ نفر برای مراسم تدفین فوت‌شدگان جلوگیری کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین اظهار کرد: طبق دستور فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونای شهرستان قزوین و دادستانی مرکز استان، مرکز بهداشت موظف شده است تخلفات تهدیدکننده‌های سلامت عمومی را به مراجع قضایی معرفی کند.

وی یادآور شد: باید از طریق سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان آرامستان‌ها برنامه‌ریزی لازم انجام شود، در صورت بروز هرگونه کوتاهی، بدون اغماض، مرکز بهداشت متخلفان را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

کد خبر 588005

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha