۵٠٠ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی انتظامی ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان در این شهر دستگیر شدند.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)  و انتظامی ایرانشهر با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی از محل اختفای اتباع غیرمجاز در منطقه تمپ ریگان در شمال این شهر مطلع شدند.

منصور کریمی  ادامه داد:  این افراد به‌صورت غیرمجار توسط سودجویان وارد شهرستان ایرانشهر می‌شوند که مقصد بعدی افراد دستگیر شده، استان‌های مرکزی کشور بود. بارها شاهد حوادث تلخی همچون قاچاق سوخت و انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان بودیم که انتظار می‌رود که با این پدیده مسئولان برخورد جدی کنند.

براساس این گزارش برخی افراد سودجو فعال در قاچاق انسان پس از انتقال اتباع خارجی غیرمجاز به داخل کشور آنان را با خودروهای تیزرو سواری و وانت به استان‌های داخلی انتقال می‌دهند که در این میان برخی رانندگان برای فرار از چنگ قانون با سرعت زیاد در جاده‌های اصلی و فرعی حرکت می‌کنند که بعضا منجر به حوادث جبران ناپذیری می‌شوند.

برخی از این رانندگان در هر خودروی سواری با ظرفیت ۵ نفر تا ۱۸ نفر و در خودروهای وانت تا ۳۰ نفر را نیز سوار کرده و در جاده‌ها به حرکت در می‌آیند.

هرساله قاچاق سوخت و انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان سبب تلفات و خسارات زیادی می‌شود.

کد خبر 587936

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha