دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
۰ نفر

مرتب و تمیز نگه داشتن ناخن‌های پا همچون ناخن‌های دست، از مواردی است که اهمیت بسیاری در سلامتی و حفظ ظاهر ما دارد، در صورتی که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر نمی‌خواهید برای این کار به آرایشگاه بروید بهتر است خودتان با این آموزش ساده در خانه پاهایتان را پدیکور کنید.

ناخن

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پدیکور و زیبا و تمیز و مرتب نگه داشتن ناخن‌های پا از موارد بااهمیتی است که بیشتر اوقات فراموش می‌شود. در این مطلب با ۸ مرحله انجام پدیکور آشنا شوید و خودتان در خانه دست به کار شوید.

۱- لاک قبلی را از روی ناخن‌ها پاک کنید.

۲- ناخن‌های خود را با ناخن‌گیر مرتب کنید.

۳- لبه‌های زیر آن را با سوهان ناخن مرتب کنید.

۴- در وان حمام پاهایتان را با شوینده‌ مناسب بشویید و به مدت ۵ دقیقه پاهایتان را ثابت نگه دارید. بهتر است آب ولرم و دمای دلخواهتان باشد. از کوکتل‌ها هم می‌توانیداستفاده کنید. در آخر ماساژ را فراموش نکنید.

۵- با اسکراب پا یا نمک دریا، پوستتان را اسکراب و سپس آبکشی کنید. پوست‌های اضافی اطراف ناخن را با دقت بگیرید و زیر ناخن‌ها را هم تمیز کنید.

۶- با استفاده از سوهان پا یا سنگ پا پوست‌های مرده را به آرامی بکشید. پاهایتان را بشویید و آبکشی کنید و با یک حوله تمیز خشک کنید.

۷- از جداکننده انگشت‌ها استفاده کنید و سپس بیس‌کت روی ناخن‌هایتان بزنید و بعد از آن لاک با رنگ مورد علاقه‌تان را با دقت روی ناخن‌ها بزنید.

۸- بعد از خشک شدن کامل لاک از ماسک مخصوص پا استفاده کنید و سپس نرم‌کننده مخصوص پوست استفاده کنید.

کد خبر 587931

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha