یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

شهرک‌های حاشیه‌نشینان در اصل روستاهای شهر یا شهرک‌های روستاگونه درون شهر هستند که اگر به این مناطق سری بزنید متوجه عمق محرومیت مردم خواهید شد. حاشیه‌نشینان شهرک امام رضا(ع) سنندج خواسته‌شان از مسئولان تأمین امکانات اولیه زندگی همچون آب شرب و گاز است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، از نمونه شهرک‌های فقیر حاشیه‌نشین در شهرهای ایران می‌توان به شهرک امام رضا(ع) سنندج اشاره کرد، شهرکی که با جمعیتی افزون بر ۷۰ خانوار در یک کیلومتری مرکز استان کردستان واقع شده و ساکنان این محل، تنها خواسته خود از مسئولان را آسفالت جاده و خیابان و برخورداری از نعمت گاز و آب شرب عنوان می‌کنند.

مردمان این شهرک در حالی این‌روزها با مشکل آب شرب روبه‌رو هستند و نیاز روزانه خود را از طریق چاه‌های آب تأمین کرده که به دلیل محرومیت از نعمت گاز طبیعی، هنوز با نفت خانه‌هایشان را گرم می‌کنند!

بنا به گفته اهالی با آغاز فصل سرد سال و با اولین بارش برف و باران مشکلات ساکنان این شهرک حاشیه‌نشین آغاز می‌شود تا جایی که به‌دلیل گِلی بودن، امکان تردد حتی به‌صورت پیاده به‌سختی امکان‌پذیر است و این در حالی‌ست که بارها از سوی مسئولان وعده حل مشکلات به آنان داده شده اما اقدامی عملی صورت نگرفته است.  

کد خبر 587773

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha