مجموع نظرات: ۰
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش شش میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سوخت قاچاق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  سردار سلمان امیری با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به سه دستگاه کامیون نفتکش که در حال تردد بودند، مشکوک و بلافاصله آنها را متوقف کردند.

در بازرسی از این خودروها ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوزهای لازم کشف شد. این محموله نفتی ارزشی برابر با شش میلیارد ریال دارد،  در این رابطه سه دستگاه نفتکش توقیف و سه متهم دستگیر شدند که پرونده در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

وی در ادامه از کشف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در شهرستان ملایر خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی شهرستان ملایر در حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه خودرو تریلر نفتکش مشکوک شده که با وجود دستور ایست مأموران، خودرو متواری می‌شود.

 با شگردهای خاص پلیسی خودرو مذکور متوقف و در بازرسی به عمل آمده از این خودرو توسط مأموران مشخص می‌شود که حامل مقدار ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق است که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.  

قاچاق از عوامل مهمی است که ضربه‌های جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند و نیروی انتظامی با اقتدار با قاچاقچیان و متخلفان در این حوزه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 587556

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha