باند قمار آنلاین و پولشویی در فضای مجازی با گردش مالی ۱۰۰ میلیارد ریال در یاسوج شناسایی و دستگیر شدند.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طی اقدامات فنی و اطلاعاتی به عمل آمده مشخص شد اشخاصی در استان به اجاره کارت‌های بانکی برای استفاده در سایت‌های قمار و شرط بندی آنلاین اقدام می‌کردند که به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

سردار کیقباد مصطفایی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی و با انجام اقدامات انجام شده و تلاش شبانه روزی، یکی از متهمان اصلی را شناسایی و دستگیر کردند.  در بررسی اولیه تعداد زیادی کارت بانکی به نام اشخاص مختلف و یک دستگاه گوشی همراه هوشمند و برگه‌های رمز دوم و تعداد دیگری اطلاعات کارت‌های بانکی از آن کشف و ضبط کردند.  متهم با مواجهه با مستندات پرونده متشکله به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی بیان کرد: از طریق تلگرام با اشخاصی در فضای مجازی به ویژه در سطح استان آشنا شده که با اجاره کارت‌های بانکی افراد ناشناس و پرداخت ماهیانه مبلغی برای اجاره کارت به آنها و همچنین رابطان مربوطه به جابه‌جایی پول حاصل از قمار به این کارت‌ها اقدام می‌کرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با انجام تحقیقات پلیسی گسترده دیگر همدستان در شهرستان‌های مختلف دستگیر و در نهایت مشخص شد تاکنون ۷۰ کارت بانکی متفاوت با مالکیت ۲۸ نفر با گردش مالی ۱۰۰ میلیارد ریال را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت اجاره برای شرکت در پولشویی سایت‌های قمار اجاره کرده‌اند.

کد خبر 587480

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha