نماینده چابهار در اطلاعیه ای درباره حوادث اخیر سراوان نوشت: با اعلام گزارش نهایی،تمام توان و تلاش خویش درجهت برخورد قانونی با عاملین و قاصرین این حادثه تلخ را بکار خواهیم گرفت.

سراوان

به گزارش همشهری آنلاین معین الدین سعیدی در این اطلاعیه نوشت: درشرایطی که بدلیل نبود اشتغال پایدار و محدودیت زیرساختها،مرزنشینان استان برای ارتزاق و معیشت خویش مجبور به پیشه کردن مشاغل کاذب و پر مشقت ازجمله شغل پر ریسک سوخت بری هستند تا با اندک درآمد ناچیز حاصل آن عزت نفس خویش را حفظ نموده و گذران زندگی نمایند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار این حادثه تلخ اعلام می دارم در جهت پیگیری و احقاق حق قانونی ولی نعمتان خویش، از همان ساعات اولیه تاکنون به همراه برادر گرانقدرمان جناب آقای دکتر ملک فاضلی نماینده محترم سراون جلسات فشرده و مستمری با معاونت محترم رئیس جمهور،معاون امنیتی وزات کشور و کمیسیون امنیت ملی در این راستا تشکیل دادیم و در نهایت مقرر گردید «کمیته حقیقت یاب جهت بررسی همه ابعاد و جوانب حادثه مذکور» روز شنبه در منطقه حضور یابد.  قطعا پس از اعلام گزارش نهایی،تمام توان و تلاش خویش درجهت برخورد قانونی با عاملین و قاصرین این حادثه تلخ را بکار خواهیم گرفت.

لذا ضمن تاکید بر خط قرمز بودن مقوله امنیت  از همه اقشار مردم اعم از ،معتمدین ،متنفذین،جوانان  و علمای گرانقدر تقاضا دارم در این برهه حساس با حفظ آرامش و اعتماد به خادمین خود در مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه و برخورد قانونی از هرگونه حرکت احساسی و فراقانونی جلوگیری بعمل آورده تا بتوان با وضع قوانین لازم، اشتغال پایدار و معیشت آبرومندانه ای را به مرزداران غیور استان هدیه داد.

همچنین از کلیه مسئولین سیاسی،نظامی و امنیتی خالصانه، خاضعانه  تقاضا داریم خود را جای خانواده های داغدار این حادثه قرار داده، و با حفظ خونسردی  و مدارا با مردم در جهت بازگشت آرامش از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

کد خبر 587289

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • محمد IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    6 0
    چرا تا الان زیرساخت ها برای امرار امراش و معیشت مردم نکرده اید ... مقصر اصلی این حادثه فقط و فقط تعداد نمایندگانشون در این چند دهه است باید اونارو زندانی و مجازات کرد که با رای مردم انتخاب شدن ولی هیچ کاری برای این مردم نکردن
  • مسعود US ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    9 0
    حل مشکلات این استان بسیارساده ودرعین حال کم هزینه است اگریک هزارم توجه همه دولت ها به جای شمال باین استان میشدبالاترین رشدراازهرنطرداشت امامگرباشکم گشنه میشود کاری کرد نه منبع درامدی نه شغلی نه کارخانه ای ... حالادشمن هم انطرف مرز دم تکان میدهد. کاربلدنیستندجانم خطا اینجاست. هنوزدیرنشده . مشکلات روحل کنید .
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    7 2
    موضوع چیه؟