رئیس پلیس تهران گفت: راننده خودرویی که تروریست تهران او را با سلاح تهدید کرده بود، کمک ارزشمندی به پلیس و مأموران را متوجه این قضیه کرد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی فرماندهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران درباره بازداشت یک تروریست در عوارضی تهران - قم، اظهار کرد: فرد مذکور ایرانی است و خودرویی را از تهران دربست کرده و قصد خروج از تهران را داشت.

رئیس پلیس تهران افزود: راننده خودرو که از سوی این تروریست با سلاح مورد تهدید قرار گرفته بود کمک ارزشمندی به پلیس  و مأموران را متوجه این قضیه کرد. در نهایت مأموران متوجه شدند فرد مسافر حامل یک بمب انتحاری است و قصد خرابکاری در چند نقطه از شهر تهران دارد و وی را در عوارضی تهران - قم متوقف کردند.

رحیمی ادامه داد: در ادامه مأموران راننده و عامل خرابکار را از خودرو خارج کردند و تیم‌ چک و خنثی در کمتر از ۱۱ دقیقه به محل اعزام شد. در ادامه با صحبت نیم ساعته با عامل انتخاری و اقدامات ویژه سرگرد نیروی انتظامی در یک اقدامی ایثارگرانه و شهادت‌طلبانه به بهانه اینکه قصد دارد تلفن همراه را به فرد خرابکار دهد تا وی با یکی از مقامات صحبت کند، خیز برداشت و وی را کنترل کرد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه چک و خنثی انجام و یک قبضه کلت با دو خشاب حاوی ۳۰ تیر جنگی از وی کشف شد.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه این تروریست از اتباع ایرانی است و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته، بیان کرد: این فرد با خود جلیقه، مواد آتش‌زا و خرج‌هایی به همراه داشت که اگر به هدف خرابکارانه خود می‌رسید، انفجار سنگینی رخ می‌داد و تخریب‌های زیادی به دنبال داشت. تروریست مذکور مدتی بود که توسط معاندین جذب و روی وی کار شده بود و قصد داشت در یکی دو مرکز در اطراف تهران خرابکاری کند.

کد خبر 587079

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 69
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    30 28
    از وسایلش مشخصه این کاره نبوده بیشتر یه شوخی بوده