مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
۰ نفر

کار ارسال بار به تمام نقاط دنیا با استفاده از هواپیما بر عهده شرکت‌های فریت بار است. شرکت خدمات بار هوایی پادمیرا راه با بیش از ۴۵ سال سابقه فعالیت در حوزه فریت بار مسافری توانسته است خدمات باکیفیت بالایی را به مسافرین ارائه کند. رضایت مشتریان ما دلخوشی به ادامه فعالیت و توسعه کسب و کار ماست.

image-20210223103217-1.png

هر شرکت خدمات ارسال بار هوایی شیوه ای متفاوت برای بسته بندی و ارسال بار به مقصد مسافران دارد. در اینجا می خواهیم روند کار فریت بار شما با شرکت پادمیرا راه را توضیح دهیم.

فریت بار مسافری با پادمیرا راه

همیشه کیفیت و نوع خدمات است که شرکت ها را از یکدیگر متمایز می سازد. ما برای اراسل اضافه بار مسافری شما به این صورت عمل می کنیم:

بسته بندی

بعد از درخواست مسافر  و مشاوره تلفنی و کسب اطلاع نسبی از میزان بار و نوع بار تیم بسته بندی به همراه تمامی تجهیزات و متریال پکینگ به محل بار اعزام می شود. دقت داشته باشید که بر روی تمامی وسایل بسته بندی آرم شرکت  پادمیرا راه حک شده است.

تیم پکینگ شروع به بسته بندی دقیق و اصولی لوازم شخصی و وسایل منزل که قصد ارسال دارید می کنند  تمامی لوازم برای ایمنی بیشتر با استفاده از کاغذ ظربه گیر و نایلون های حبابدار پوشانده می شوند و در کارتن های  اغلب  ۵۰ * ۵۰  پک میشوند.

بعد از اتمام کار پکینگ کارتنها و تمام شدن لوازم، همه کارتن ها بر روی پالت پلاستیکی با استفاده تسمه و نایلکس فیکس می شوند.

ارسال بار به فرودگاه

بار پالت بندی شده با استفاده از ون و کامیونت شرکت پادمیرا کارگو بعد از تنظیم پکینگ لیست و تایید مدیریت شرکت به فرودگاه امام خمینی (ره) ارسال می شود.

انجام کارهای گمرکی و تشریفاتی فرودگاه

به همراه بار کارشناس شرکت به فرودگاه اعزام می شود تا کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی جهت صدور بارنامه از شرکت هواپیمایی مد نظر مشتری  و  یا پیشنهادی شرکت را انجام دهد.

صدور بارنامه

بعد از اتمام تمامی کارهای گمرکی و فرودگاهی بارنامه توسط یکی شرکت هواپیمایی صادر می شود و وزن دقیق و نهایی بار که توسط باسکول فرودگاه اندازه گیری شده است در بارنامه اورده می شود و مشتری بر اساس وزن نهایی اقدام به پرداخت هزینه خواهد  کرد.

در بالا به صورت کلی روند کار شرکت فریت بار پادمیرا راه جت ارسال بار به تمام نقاط دنیا رو توضیح دادیم . یکسری نکات را باید در نظر داشته باشید که شامل موارد زیر است :

۱.شرکت پادمیرا راه به هیچ عنوان بار بسته بندی شده را قبول نمی کند.

۲.شرکت پادمیرا راه بار کمتر از ۴۵ کیلو را قبول نمی کند.

۳.از گذاشتن لوازم خطرناک و ممنوعه در داخل بار جدا خوداری کنید : باتری , چاقو , مایعات و سیالات (عطر و ادکلن و شامپو و ... )

۴.چند روز قبل از اینکه بخواهید بار بسته بندی شود با مدیریت شرکت هماهنگ شوید .

هزینه فریت بار به اروپا به چقدر است ؟

در رابطه با هزینه فریت بار باید توضیحاتی ارائه کنیم که در زیر به این موضوع می پردازیم :

قیمت هر کیلو بار هوایی به خارج از کشور : اروپا , امریکا , کانادا , استرالیا و ... بسته به میزان بار , شرکت هواپیمایی , وزن بار  , شهر مقصد در هر کشوری فرق می کند .

قبل از هزینه های باید بازه وزنی را معرفی کنیم :

هر ساله شرکت های هواپیمایی بازه وزنی و هزینه های آن را اعلام می کنند که به این صورت است .

بار مینیمم که کمتر از ۴۵ کیلو گرم است .

بار ۴۵ کیلوگرم

بار بین ۴۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم

بار ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم

بار ۳۰۰ کیلوگرم به بالا .

هر چه بار بیشتر باشد هزینه هم کمتر خواهد بود .

یک نکته مهم هم باید در نظر بگیرید : در هواپیمایی دو نوع وزن وجود دارد ۱ .وزن حجمی بار ۲.وزن اصلی (چگالی) برخی وسایل مانند میز و صندلی و مبلمان وزن حجمی بالایی دارند ولی در عوض چگالی بار کمتر است . از این رو هر کدام از این وزن ها بالاتر باشد ملاک شرکت هواپیمایی است و هزینه ها بر اساس این وزن اعلام می شود .

از طرفی در بالا نیز اشاره کردیم که شهر مقصد نیز در تعیین هزینه مهم می باشد بطور مثال هزینه ارسال بار به شهر سیدنی استرالیا خیلی فرق می کند با هزینه ارسال بار به لندن انگلستان .

لذا قبل از اینکه اقدام به ارسال بار کنید بهتر است با کارشناسان ما در شرکت پادمیرا راه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید . بهترین راهکار برای ارسال بار شما به مقصد را برایتان ارائه خواهیم کرد.

راه های ارتباطی با ما

آدرس : تهران، سهروردی شمالی، خیابان میرزایی زینالی غربی، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱

تلفن های ثابت :

۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸

۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۲۱۸۸۷۳۵۶۰۴

موبایل : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

وب سایت : https://padmiracargo.com

کد خبر 586802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha